Theresa Christine

سفر نویس آزاد + بلاگر

وقتی بزرگ شدم، فقط برای لذت شخصی خودم می نوشتم. سپس، در سال 2013، من یک وبلاگ سفر راه اندازی کردم و همه چیز را تغییر داد. از طریق وبلاگم عشق، اشتیاق و استعداد برای نوشتن را کشف کردم که به یک شغل تمام وقت و کامل به عنوان سفرنامه نویس تبدیل شده است.

وقتی شروع به تمرکز بر سفرنامه نویسی کردم، مدتی در وبلاگم مکث کردم. من در حال حاضر در حال اصلاح آن هستم (v هیجان انگیز!)، اما همچنان به روز رسانی های ایمیل دو هفته ای خود را ادامه می دهم. خبرنامه من، همچنان مکانی است که من صمیمی ترین و صادقانه ترین گفتگوها را با افرادی که دنبالم می کنند، دارم. این چیزهایی است که نمی توانم در مجله مطرح کنم، اما هنوز هم می خواهم به اشتراک بگذارم.

به غیر از سفرنامه نویسی، من همچنین یک پادکست سفر و فمینیسم را اجرا می کنم. انواع مقالات مورد علاقه من همیشه نمایه افراد باحالی بوده است که کارهای جالب انجام می دهند، و به خصوص از برجسته کردن زنان لذت می برم. بنابراین، تصمیم گرفتم برخی از چیزهایی را که دوست دارم بردارم و آن را به پادکست تبدیل کنم. من با زنان از سراسر جهان در مورد زندگی آنها صحبت می کنم و شما از داستان های این زنان محلی بهتر فرهنگ را درک می کنید.

و اگر این کافی نبود، من نیز در حال نوشتن اولین رمانم هستم. این تخیلی است - عاشقانه جدید بزرگسالان با پیچ و تاب سفر - و من نمی توانم صبر کنم تا وقتی آماده شد آن را با تمام خوبی هایش به اشتراک بگذارم.

بنابراین، دانش‌آموز عزیز، شما وارد اینجا می‌شوید. من اینجا در Skillshare به هزاران دانش‌آموز در سراسر جهان تدریس می‌کنم زیرا می‌خواهم قدرت نوشتن را با شما به اشتراک بگذارم. این که آیا به دنبال شغلی به عنوان روزنامه نگار هستید، به دنبال یک منبع خلاق هستید، به امید ارتقای سایتی که تجارت کارآفرینی شما را ارتقا می دهد، یا فقط می خواهید سرگرم شوید، کلاس های من را در زیر بررسی کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد محتوای وبلاگ که خوانندگان شما واقعاً می خواهند بخوانند

Creating Blog Content Your Readers Actually Want to Read

"اوه، متوجه شدم: آن احساس کاملاً درمانده ای که فقط ساعت ها را به جمع آوری یک پست وبلاگ جدید اختصاص داده اید، اما نادیده گرفته می شود. ماگ وجود ندارد. .."


آموزش بازاریابی وبلاگ و کسب و کار شما: نوشتن کامل درباره صفحه

Marketing Your Blog & Business: Writing the Perfect About Page

نوشتن صفحه «درباره» برای وبلاگ یا صفحه کسب و کارتان کار سختی است. حتی ماهرترین نویسندگان هم برای نوشتن در مورد خود تلاش می کنند، و چنین هستند. ..


آموزش قبل از انتشار پست وبلاگ خود را کامل کنید

Perfecting Your Blog Post Before Publishing It

"بعد از اینکه نشستید و یک پست وبلاگ قاتل زیبا را تایپ کردید، تنها کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید این است که دکمه انتشار را فشار دهید و آن را یک روز صدا کنید. خوب، با دنبال کردن این ...."


آموزش وبلاگ نویس مسافرتی بودن (حتی وقتی در سفر نیستید!)

Being a Travel Blogger (Even When You're Not Traveling!)

"برای اینکه وبلاگ نویس سفر شوید، لازم نیست 365 روز در سال سفر کنید. بله، جدی. مطمئناً،  وبلاگرهای مسافرتی وجود دارند که 100٪ عشایری هستند، اما تعدادی نیز وجود دارند. .."


آموزش مجله کپسول زمان: 6 پیشنهاد برای نوشتن و بازتاب

Time Capsule Journal: 6 Prompts for Writing and Reflection

"می‌خواهید روی یک فعالیت نوشتن سرگرم‌کننده کار کنید تا خود و زندگی‌تان را کشف کنید، به علاوه به آینده‌تان هدیه‌ای بدهید؟ باید یک مجله کپسول زمان بسازید. این چنین است. .."


آموزش قیمت گذاری کار در یک مشاغل جانبی یا مشاغل آزاد

Pricing Work in a Side Hustle or Freelance Business

اجرای اولین کنسرت می‌تواند بسیار شگفت‌انگیز باشد، اما پس از آن ممکن است کمی اضطراب ایجاد شود وقتی این سوال برای شما پیش بیاید: چقدر هزینه می‌کنید؟ به عنوان یک فریلنسر، solopre. ..


آموزش مصاحبه های برجسته برای مقالات، پست های وبلاگ و پادکست ها انجام دهید

Conduct Outstanding Interviews for Articles, Blog Posts & Podcasts

"مصاحبه با کسی - چه برای مقاله ای که می نویسید، یک پست وبلاگ یا پادکست خودتان - یک تجربه استرس زا است. اما نتیجه فوق العاده پاداش است..."


آموزش چگونه برای وبلاگ خود حامی دریافت کنید

How to Get Sponsors for Your Blog

"اگر تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید از وبلاگ خود با حامیان مالی کسب درآمد کنید، پس دوره مناسبی را پیدا کرده اید که شما را در مسیر خود قرار دهد! در طول درس ها، شما..."


آموزش نوشتن و وبلاگ نویسی با اشتیاق: یک برنامه و تقویم انعطاف پذیر ایجاد کنید

Writing & Blogging with Passion: Create a Flexible Editorial Plan & Calendar

"آیا تا به حال یک برنامه سرمقاله تهیه کرده اید که فقط چند هفته بعد از آن استفاده نکنید؟ آیا به دنبال برنامه ای برای اقدام با وبلاگ خود هستید که همه چیز را انجام دهد..."


آموزش اصول وبلاگ نویسی (رایگان)

Blogging Basics (FREE)

"می‌خواهید یک وبلاگ راه‌اندازی کنید... اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ این کلاس اطلاعاتی را که برای شروع وبلاگ‌نویسی در پای راست نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد.  Perfec. .."