Incognito Dance

دوره های جدید سالسا و باچاتا

سلام،

ما جف کورینا از شرکت رقص ناشناس بریتانیا هستیم. از اینکه به دوره های ما علاقه نشان می دهید بسیار سپاسگزاریم.

شرکت رقص ناشناس (IDC) در سال 1999 تاسیس شد. این شرکت دارای تعدادی از مجرب ترین و واجد شرایط ترین مربیان و مجریان رقص لاتین در اروپا است. تمام دوره‌های رقص لاتین، کارگاه‌ها، تعطیلات، رویدادها و کلوپ‌های ما توسط مربیان بسیار آموزش دیده و دوستانه برگزار و آموزش داده می‌شوند که رقصندگان در همه سطوح را تشویق می‌کنند از روح رقص لذت ببرند.

با بیش از 20 سال تجربه در کلاس‌های آموزشی، ما تمام دانش و مهارت‌های خود را در برنامه درسی آنلاین کاملاً جدید خود ترکیب کرده‌ایم تا بتوانید در هر زمانی که راحت‌تر هستید، از هر کجای دنیا از آن بهره ببرید.

رقص ناشناس برنده جوایز معتبر بسیاری شده است، از جمله جوایز کسب و کار درخشان 2019، معلمان برتر سالسا در انگلستان 20018/9 و 2015 و 2014، ستاره دی جی لاتین لندن 2010/12/14/18، برگزیده‌های باشگاه لندنی 20120 و 2010 2017، برندگان جایزه لوکاس 2013 و 2017، بهترین اجراکنندگان رقص سالسا در 2015 و 2018. در 20 سال گذشته، برخی از مربیان IDC در مسابقات جهانی، مسابقات آزاد اروپا، مسابقات رتبه بندی جهانی آمریکای جنوبی، آسیا و اقیانوسیه شرکت کرده و برنده شده اند. مسابقه رقص و مسابقات آزاد لاتین کانادا.

کلاس‌ها، دوره‌ها و کارگاه‌ها برای همه سطوح از مبتدی تا رقصنده و مجری پیشرفته بسیار ماهر است. از مبتدیان مطلق به گرمی استقبال می شود، نیازی به شریک نیست، فضای سرگرم کننده و دوستانه در طول کلاس ها و رقص های اجتماعی آزاد است.

تدریس همه دوره ها:

جف تارپینیان کورینا ورش

دوره های این مدرس:

آموزش دوره رقص زنانه سالسا - بهبود دهنده/متوسط

Salsa Dance Ladies Styling Course - Improvers/Intermediate

دوره ناشناس رقص سالسا برای استایل زنانه - بهبود دهنده/متوسط ​​این دوره برای همه بانوان در سطح Improver عالی است. عالی است اگر می خواهید شما را گسترش دهید. ..


آموزش Bachata Partner Work Ultimate Course - سطح مبتدیان، قسمت 1 از 2

Bachata Partner Work Ultimate Course - Beginners Level, Part 1 of 2

" دوره کار شریک رقص باچاتا - مبتدیان این دوره برای همه مبتدیانی که مایلند از یک دوره جامع اساسی با تمرکز بر te یاد بگیرند عالی است. .."


آموزش دوره جداسازی بدن و بدن رولز برای رقصندگان - همه سطوح

Body Isolation and Body Rolls Course for Dancers- All levels

"دوره ایزوله بدن ناشناس و رول بدن - همه سطوح Body Isolation اصطلاحی است که برای تکنیکی استفاده می‌شود که در آن رقصندگان یک قسمت از بدن خود را حرکت می‌دهند. .."


آموزش دوره مشارکت رقص سالسا - متوسط ​​- قسمت 2

Salsa Dance Partnerwork Course - Intermediates - Part 2

"دوره کار شریک رقص سالسا این دوره برای تمام افراد متوسطی که می خواهند تکنیک های جدید خود را با تغییرات زیبای جدید پیش ببرند عالی است. خواهیم دمید. .."


آموزش کشش برای رقصندگان - دوره انعطاف پذیری و تحرک کامل بدن

Stretching For Dancers - Full Body Flexibility and Mobility Course

"کشش برای رقصندگان - دوره انعطاف پذیری کامل بدن - همه سطوح این دوره برای هر کسی که مایل به گسترش دانش خود و بهبود کلی fl. .."


آموزش دوره نهایی Bachata Partnerwork - سطح مبتدیان، قسمت 2 از 2

Bachata Partnerwork Ultimate Course - Beginners Level, Part 2 of 2

«دوره رقص نهایی Bachata Partner Work - سطح مبتدیان، قسمت 2 از 2 این دومین قسمت از دوره مبتدیان باچاتا است که برای همه بیگی ها مناسب است. .."


آموزش دوره رقص زنانه باچاتا - مبتدیان

Bachata Dance Ladies Styling Course - Beginners

"دوره استایل رقص خانم ها باچاتا - مبتدیان این دوره برای همه مبتدیان یا خانم هایی که می خواهند تکنیک های اساسی خود را تقویت کنند عالی است. ما خواهیم کرد. .."


آموزش Salsa Dance Partnerwork - سطح مبتدیان، دوره کامل

Salsa Dance Partnerwork - Beginners Level, complete course

دوره کار شریک رقص سالسا - مبتدیان این دوره برای همه مبتدیانی که می خواهند تکنیک های اساسی خود را تقویت کنند عالی است. ما فو را شکست خواهیم داد. ..


آموزش Bachata Partner Work Ultimate Course - Improvers Level, Part 3 of 3

Bachata Partner Work Ultimate Course - Improvers Level, Part 3 of 3

Bachata Partner Work Ultimate Course - Improvers Level, Part 3 of 3 این دوره برای همه بهبود دهنده هایی که می خواهند از یک اصول جامع بیاموزند عالی است. ..


آموزش Bachata Partner Work Ultimate Course - Improvers Level, Part 1 of 3

Bachata Partner Work Ultimate Course - Improvers Level, Part 1 of 3

این دوره برای همه بهبود دهنده‌هایی که می‌خواهند از یک دوره جامع اساسی با تمرکز بر تکنیک‌ها و حرکات سرگرم‌کننده، آسان بیاموزند، عالی است. ..


آموزش Bachata Partner Work Ultimate Course - Improvers Level، قسمت 2 of 3

Bachata Partner Work Ultimate Course - Improvers Level, Part 2 of 3

«دوره نهایی کار Bachata Partner Work - Improvers Level، قسمت 2 of 3 این دوره برای همه بهبود دهندگانی که می خواهند از یک پایه جامع بیاموزند عالی است. .."


آموزش دوره رقص زنانه سالسا - پیشرفته

Salsa Dance Ladies Styling Course - Advanced

دوره ناشناس رقص سالسا برای استایل زنانه - پیشرفته این دوره برای همه بانوان در سطح پیشرفته عالی است. اگر می خواهید دانش خود را گسترش دهید عالی است. . ..


آموزش مدل رقص سالسا زنانه برای مبتدیان

Salsa Dance Ladies Styling for Beginners

دوره آرایش زنانه رقص سالسا - مبتدیان به دوره آرایش زنانه سالسا خوش آمدید. این برای همه مبتدیان یا خانم هایی که می خواهند خود را محکم کنند عالی است. ..