Elena Fay

هنرمند آبرنگ و تصویرگر مد

سلام به همه، به زمین بازی خلاقانه من خوش آمدید:)

من یک تصویرگر مد، رویاپرداز و کاشف خودآموخته هستم.

من در مارس 2012 شروع کردم تا اشتیاقم به هنر و مد را به اشتراک بگذارم. در طول سال‌ها، این فضا تکامل یافت و به منبعی خلاقانه برای به اشتراک گذاشتن چیزهایی که دوست دارم، الهام‌بخش من و هر چیز خلاقانه‌ای تبدیل شد.

ایجاد هنر برای مشتریان فردی و برندهای بزرگ رویایی است که به حقیقت پیوسته است زیرا هر روز می توانم با رنگ های مورد علاقه ام بازی کنم و آن را شغل بنامم!

ایجاد کردن بزرگترین علاقه من است و من آنقدر هیجان زده هستم که می توانم شما را نیز به اشتراک بگذارم و الهام بخشم که خلق کنید! امیدوارم از کلاس های من لذت ببرید و از ایجاد آشفتگی های رنگارنگ لذت ببرید!

می توانید مرا در

پیدا کنید

/ وبلاگ/Pinterest

و برای به‌روزرسانی‌های رایگان و سرگرم‌کننده در مشترک شوید.

دوره های این مدرس:

آموزش با آبرنگ در مقابل تکنیک ها مقاومت کنید

Resist Techniques with Watercolor

آبرنگ یک رسانه سرگرم کننده و غیرقابل پیش بینی است و تکنیک های زیادی برای جذاب تر کردن این فرآیند وجود دارد. و امروز به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید. ..


آموزش چگونه تصاویر مد زیبا ایجاد کنیم

How to Create Beautiful Fashion Illustrations

" سلام به همه! به اولین کلاس Skillshare من خوش آمدید! در این کلاس شما اصول تصویرسازی مد را یاد خواهید گرفت، من به شما گام به گام نشان می دهم که چگونه یک فا را بکشید. .."


آموزش نقاشی خوراکی های شیرین با آبرنگ

Painting Sweet Treats with Watercolor

" آیا شما هم مثل من عاشق شکلات و سایر خوراکی های شیرین هستید؟ امیدوارم پاسخ مثبت باشد، زیرا من یک کلاس بسیار سرگرم کننده برای شما آماده کردم که در آن ما یک کلاس شل را نقاشی می کنیم. .."