Jonathan Peters

برنده جایزه آهنگساز، نویسنده، مربی

جاناتان پیترز یک آهنگساز برنده جایزه است که در حال حاضر در ایالت زیبای کلرادو زندگی می کند. از سال 1990 به عنوان آهنگساز، رهبر ارکستر، تنظیم کننده، هنرمند ضبط صدا، مربی و نویسنده کار کرده است. پیترز دارای مدرک B.A. در هنرهای لیبرال از کالج توماس آکویناس و کار فارغ التحصیلی خود را به سمت M.M. در آهنگسازی در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا نورتریج، که شامل زمینه های تحصیلی در آهنگسازی پیشرفته، تئوری، ارکستراسیون، و موسیقی متن فیلم بود.

موسیقی پیترز هم در سطح بین المللی و هم توسط ارکسترهای سراسر ایالات متحده اجرا شده است. او جوایز و تقدیرهای متعددی از جمله مقام اول در مسابقه آهنگسازان امروز در سال 1996 را به دست آورده است. نزدیک به 50 اثر او شامل 2 اپرای تمام طول، یک سمفونی، آثار ارکسترال، موسیقی مجلسی، قطعات کر و آثاری برای پیانو سولو است.

ضبط‌های پیترز از رادیو شنیده می‌شود و بسیاری از آلبوم‌های او در فروشگاه‌های سراسر جهان به فروش می‌رسند. او همچنین نویسنده مجموعه موسیقی اسکولاستیک است، مجموعه ای از سی دی های آموزشی که از موسیقی به عنوان ابزاری برای آموزش موضوعات مختلف دانشگاهی استفاده می کند. سی دی او، The Constellations - A Guide to the Orchestra، بالاترین بازبینی ستاره‌دار را از School Library Journal دریافت کرد و در کتابخانه‌های سراسر کشور حمل می‌شود.

پیترز نویسنده پنج کتاب دانشگاهی در مورد موسیقی و سه کتاب کودک با موسیقی قابل دانلود است. علاوه بر تدریس خصوصی پیانو، او همچنین در زمینه تئوری موسیقی، آهنگسازی موسیقی، نویسندگی چهار قسمتی و ارکستراسیون به صورت آنلاین آموزش می دهد. دوره های آنلاین او توسط هزاران دانش آموز از بیش از صد کشور گذرانده شده است.

در سال 2019 آقای پیترز www.AspenLeafGames.com را تأسیس کرد و یک بازی رومیزی درباره سفر در زمان طراحی کرد.

دوره های این مدرس:

آموزش آکورد

Chords

در این دوره آموزشی جدید توسط جاناتان پیترز، آهنگساز برنده جایزه، شما… یاد بگیرید که آکوردها را روی صفحه کلید تشخیص دهید یاد بگیرید که آکوردها را روی کارکنان تشخیص دهید. ..


آموزش تنظیم و ارکستراسیون

Orchestration

نحوه نوشتن برای ارکستر را از یک آهنگساز برنده جایزه یاد بگیرید که موسیقی او توسط ارکسترهای سراسر ایالات متحده اجرا شده است. این دوره به دو بخش تقسیم می شود. ..


آموزش هارمونی چهار قسمتی

Four-part Harmony

"در این دوره توسط آهنگساز برنده جایزه، جاناتان پیترز، شما دستورالعمل ها و تکنیک های اساسی نوشتن چهار قسمتی را خواهید آموخت. دوره به 8 تقسیم شده است.


آموزش تئوری موسیقی

Music Theory

"چرا باید تئوری موسیقی را یاد بگیرم؟ آیا این فقط دانش "نظری" نیست که واقعاً از آن استفاده نخواهم کرد؟ هیچ چیز نمی تواند دور از واقعیت باشد! تئوری موسیقی نیز دارای ...


آموزش آهنگسازی 2 - هارمونی و فرم

Music Composition 2 - Harmony & Form

نحوه نوشتن موسیقی را از یک آهنگساز حرفه ای و برنده جایزه یاد بگیرید. این یک سری دوره‌های دو قسمتی است. Music Composition 2 هارمونی و فرم را پوشش می دهد. موسی. ..


آموزش خواندن موسیقی - یادداشت‌هایی روی کارمندان و صفحه کلید

Reading Music - Notes on the Staff and Keyboard

"در 30 سال تدریس خود متوجه اشتباه بزرگی شده ام که اغلب معلمان مبتدی مرتکب می شوند و به توانایی دانش آموزان آنها در خواندن موسیقی آسیب می رساند. این چیست؟ ...."


ریدینگ موسیقی – آموزش ریتم

Reading Music - Rhythm Training

"چرا دوره ای در مورد ریتم؟ در 30 سال تجربه خود به عنوان معلم موسیقی دریافتم که افراد بیشتری با ریتم خواندن مشکل دارند تا آهنگ خواندن. مامان .."


آموزش آهنگسازی 1 - ریتم و ملودی

Music Composition 1 - Rhythm & Melody

"نحوه نوشتن موسیقی را از یک آهنگساز حرفه ای و برنده جوایز بیاموزید. این مجموعه دوره های دو قسمتی است. Music Composition 1 ریتم و ملودی را پوشش می دهد. Mus. .."