Dr. Junaid Qazi, PhD

دانشمند داده

دکتر قاضی دانش کاملی از ریاضیات، آمار که کلید علم داده و یادگیری ماشین هستند، دارد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته کامپیوتر و مدرک دکترا است. دکتر قاضی به عنوان یک مربی و یک دانشمند محقق، با بیش از 17 سال تجربه حرفه ای، مجموعه ای از مهارت ها را در پاکسازی/کاوی داده ها، مدل سازی داده های تجزیه و تحلیل داده ها، مدیریت پروژه، آموزش آموزش و مشاوره شغلی در حین کار با غول های دانشگاهی و صنعتی توسعه داده است. . دکتر قاضی همچنین چندین سال در دانشگاه در مرتبه مدرس و استادیار خدمت کرده است. او در طول زندگی حرفه‌ای خود برنده چندین جایزه مالی برای ایده‌های تحقیقاتی‌اش شد و مقالاتی با کیفیت بالا در مجلات معتبر بین‌المللی با همکاری دانشمندان برجسته از دانشگاه بریتیش کلمبیا، کانادا منتشر کرد. دانشگاه کلگری، کانادا؛ دانشگاه اوپسالا، سوئد؛ موسسه Laue-Langevin (ILL)، فرانسه؛ مرکز تابش سنکروترون اروپا (ESRF)، فرانسه؛ منبع نور الماس، انگلستان; منبع نوترون و میون داعش، بریتانیا؛ یونیلور، بریتانیا؛ مرکز تحقیقات نوترونی NIST، ایالات متحده او الگوریتم‌ها و کدهای رایانه‌ای را برای کارهای منتشر شده خود ایجاد کرده است. دکتر قاضی به عنوان سخنران دعوت شده، چندین سخنرانی در سراسر جهان برای جامعه علمی و تجاری ارائه کرده است.

پیشینه تحصیلی متنوع همراه با سفر تحصیلی در سراسر آسیا، اروپا و آمریکای شمالی، دکتر قاضی را با سازگاری، عزم و بین المللی شدن تحسین کرده است. او به عنوان یک حرفه ای پرشور، همیشه آماده یادگیری تکنیک های جدید برای برآوردن نیازهای شاگردانش بوده است. او در چندین دوره آموزشی حرفه ای در زمینه آموزش و مدیریت پروژه شرکت کرده است. اکنون، دکتر قاضی معتقد است که می‌تواند از تجربیات خود برای کمک به دانش‌آموزانش برای کسب مهارت‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها و ارائه یک خط داستانی واضح با تجسم‌های زیبا در گزارش‌های خود استفاده کند تا رهبران صنعت را در تصمیم‌گیری تسهیل کند.

دکتر قاضی مشتاق دیدار شما در دوره آموزشی علوم داده و یادگیری ماشین است. موفق باشید!

P.S. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش حضوری و گروهی می توانید با دکتر قاضی از طریق لینکدین تماس بگیرید.

دوره های این مدرس:

آموزش بوت کمپ علم داده و یادگیری ماشین -- کلاس 3 از 10 -- EDA با Matplotlib و Seaborn

Data Science & Machine Learning Bootcamp -- Class 3 of 10 -- EDA with Matplotlib & Seaborn

این کلاس 3 از Bootcamp علم داده و یادگیری ماشین است. یادآوری: لطفاً از نسخه پیشنهادی کتابخانه ها در طول دوره/کلاس استفاده کنید. توصیه می شود. ..


آموزش بوت کمپ علم داده و یادگیری ماشین: کلاس 2 از 10 - Numpy و Pandas برای تجزیه و تحلیل داده ها

Data Science & Machine Learning Bootcamp: Class 2 of 10 - Numpy and Pandas for Data Analysis

"این کلاس 2 بوت کمپ علم داده و یادگیری ماشین است. یادآوری: لطفاً از نسخه پیشنهادی کتابخانه ها در طول دوره/کلاس استفاده کنید. توصیه می شود. .."