Bellavance NYC

نولان بلاانس و آوا هاما، بنیانگذاران

بعد از ملاقات در اولین روز جهت گیری و کار در کنار هم در کلاس های طراحی اصلی به مدت سه سال در مدرسه جدید طراحی پارسونز، نولان بلوانس و آوا هاما تصمیم گرفتند با هم یک شرکت راه اندازی کنند.

نولان و آوا به طور جمعی با Gap، Theory، JF Son و Opening Ceremony همکاری کرده‌اند. نولان برنده بورسیه ملی دانشجویی CFDA شد و با هماهنگی فدراسیون خز هنگ کنگ جایزه ارزشمند Saga Furs را دریافت کرد. مجموعه پایان نامه های ارشد او حمایت مالی شد و او برای آموزش و نمایندگی پارسونز به دانمارک و هنگ کنگ سفر کرد. در سال 2012 او نامزد بهترین طراح سال شد و هر دو پایان نامه Bellavance و Hama برای نمایش در خیابان پنجم ساکس انتخاب شدند.

اولین مجموعه این دو زمانی شکل گرفت که در سپتامبر 2012 نولان به عنوان برنده اولین جایزه MADE for Peroni Young Designer Award انتخاب شد که ابتکاری برای پرورش استعدادهای نوظهور طراحی، از یک گروه با استعداد از فارغ التحصیلان پارسونز بود. پرونی برای نولان دو سفر به ایتالیا و 45000 دلار برای خلق و نمایش طرح هایش فراهم کرد.

دوره های این مدرس:

آموزش اولین مراحل طراحی مد: از مفهوم تا تصویرسازی

The First Steps of Fashion Design: From Concept to Illustration

ایجاد تصاویر سریع مد یکی از مهم ترین مهارت های مورد نیاز برای یک طراح مد برای انتقال مضامین، شکل ها و بافت های لباس است. ..