Giselle Llamas

VJ/Illustrator/هنرمند چند رسانه ای ❤

سلام! از علاقه شما به کلاس Skillshare من متشکرم. من ژیزل هستم، با نام مستعار هیولای درخشان، یک هنرمند چندرسانه ای مستقر در بوئنوس آیرس، آرژانتین. پس از اتمام و فارغ التحصیلی با ممتاز از مدرسه هنرهای زیبا روگلیو یورتیا در زادگاهم، و از طریق تجربه و کار مستمر من در زمینه توسعه نرم افزار به عنوان حرفه دوم، علاقه من به یافتن راه های جدید بیان هنری با کشف چیزهای باورنکردنی دوباره تقویت شد. تلفیقی از هنر، طراحی، حرکت و کد که هنر چند رسانه ای است.

در حال حاضر من در چندین زمینه مانند تصویرسازی شرکتی، کتاب های کمیک، پیکسل و هنر مفهومی نیز یک فریلنسر هستم. من برای مشتریانی مانند آژانس طراحی Studio MMTT از بوئنوس آیرس و شرکت تولید مستقر در منچستر به عنوان مرکب آنها برای کمیک "Captain Moxley and The Ashes of the Gods" کار کرده ام، و همچنین مفاهیم طراحی شخصیت را برای پروژه آینده آنها ایجاد کرده ام. ، "شهر آرام".

من از ایجاد موشن گرافیک و ویدیو برای اجرای زنده به عنوان VJ برای چندین هنرمند و گروه مختلف در صحنه زیرزمینی الکترونیکی بوئنوس آیرس لذت می برم. برای مثال، آخرین آزمایش بصری من در اینجا آمده است:

علاوه بر کار، مطالعه و تولید تصاویر بصری برای پروژه‌هایم، من از طرفداران پر و پا قرص Bande Desinees، Mangas، Pop Surrealism، Punk Rock و موسیقی Chiptune هستم، و هنر من به عنوان یکی از کاورهای جایگزین آلبوم بین‌المللی Chiptune معرفی شده است. مجموعه هنرمندان به نام "".

در اوقات فراغت خود عاشق تماشای فیلم های علمی تخیلی و ترسناک، سفارش غذای چینی برای شام و بازی های رومیزی یا MMORPG های آنلاین هستم.

لطفاً من را دنبال کنید تا در تماس باشید!

دوره های این مدرس:

آموزش شعر بصری: با استفاده از Touch Designer به 3D متحرک و همگام با صدا متحرک سازید

Visual Poetry: Animate 3D in sync with sound using Touch Designer

از طریق یک سفر برنامه ریزی شده به دنیای Touch Designer، با آزمایش جادوی هندسه، colo، مربی Giselle (یکی از افراد مبتلا به سندرم پیکسل) را دنبال کنید. ..