Milena Pfeiler

خواننده، نوازنده فلوت، آهنگساز، انسان

میلنا فایلر، خواننده و ترانه‌سرا مستقر در لندن، بدون محدودیت در ژانر یا صنعت، زندگی خود را غرق در موسیقی گذرانده است - سفری عظیم و بی‌پایان سازنده، که با درخشندگی مطلق در نسخه‌های اصلی او می‌درخشد.

این فلوتیست جوان که در اسلوونی به دنیا آمد و بزرگ شد، الهام گرفته و مجذوب موسیقی جاز و کلاسیک شد. آهنگ‌های سنتی اسلوونی که در میان خانواده‌ای از نوازندگان مشتاق بزرگ می‌شود، در سرتاسر داستان او پخش می‌شود و نوستالژی و خاطرات گردهمایی‌های خانوادگی را ارائه می‌دهد - و تضمین می‌کند که موسیقی همیشه برای میلنا طبیعی است.

سفر او با نواختن فلوت تنها در هفت سالگی آغاز شد. دروس مدرسه به مدرک کارشناسی در فلوت کلاسیک تبدیل شد که در اتریش به دست آمد، اما همیشه صدای هارمونی به گوش می رسید. همانطور که جذابیت یادگیری پیانو، و یادگیری آواز.

رانندگی با اشتیاق مداوم به تحصیل و میل به درک موسیقی در هر سطح، اولین فرصت بزرگ او در طول مدرسه تابستانی بوجود آمد، جایی که خواننده جی دی والتر در نهایت الهام بخش میلنا شد تا از جهان عبور کند و برای مدرک کارشناسی ارشد خود در نیویورک تحصیل کند.

با گذشت زمان، ارتباط میلنا با موسیقی با خلاقیت ذاتاً عاطفی او ترکیب شد و عناصری از زندگی شخصی‌اش را در نوشته‌هایش چکاند. نقل مکان او به نیویورک تأثیر زیادی بر این روند گذاشت - موسیقی در مواقع تغییرات بزرگ یا دشواری بسیار درمانی بود.

اکنون صدای میلنا که یک نوازنده پرکار و خوش سفر و داستان گوی مشتاق است، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و بسیاری از شنوندگان به سبک منحصر به فرد، خلاقانه آزاد و عمیقا هنری او اشاره می کنند. سفر میلنا که به طرز ماهرانه ای بین صداقت شخصی و توانایی موسیقیایی تعادل برقرار می کند، در شکل دادن به هنرمندی که امروز می بینیم بی بدیل بوده است، و با این حال این هنوز تا حد زیادی آغاز است.

شیفتگی عمیق به نوازندگان، تاریخ موسیقی، و ساختن بر اساس تحصیلات و توانایی‌های خودش، همگی نقش مهمی در ارائه صدایی بسیار چشمگیر داشته است. در حالی که او برای انتشار رسمی دو تک آهنگ جدید به نام "دختر کوچولو" امشب تو برای من هستی آماده می شود، آینده روشن تر از همیشه به نظر می رسد.

دوره های این مدرس:

آموزش آواز خواندن برای مبتدیان با آهنگ های پیانو برای تمرین آسان تر

SINGING FOR BEGINNERS with Piano Tracks for Easier Practice

"این کلاس برای همه کسانی است که می خواهند اصول آواز را بیاموزند. من وضعیت بدنی، تنفس را توضیح خواهم داد و تمرینات صوتی را به شما نشان خواهم داد که به من کمک کرده است."


آموزش پخش فلوت خوب سریال | Nr.1 | اشتباهات رایج

Play Flute Good Series | Nr.1 | COMMON MISTAKES

در این کلاس اول از سری PLAY FLUTE GOOD، ما روی اشتباهات رایجی که خود من هنگام شروع نواختن فلوت مرتکب شدم، و همچنین اشتباهات بسیاری تمرکز خواهیم کرد. ..