Aaron Draplin

طراح و موسس، شرکت طراحی دراپلین

این مرد که از کمر غرب میانه مغرور پرورش یافته بود، در سال 1973 در دیترویت به نزد والدین مغرور جیم و لورن دراپلین منتقل شد. او که در یک جریان ثابت از لگوها، جنگ ستارگان، سفرهای خانوادگی، خواهران کوچک، تفریحات تابستانی ساحلی، بخیه زدن، شاخ و برگ های پاییزی، طراحی، اسکیت بورد و اسنوبورد بزرگ شد، در 19 سالگی به سمت غرب به Bend، اورگان رفت تا پرش های "Out West" را انجام دهد. حرفه او با یک گرافیک اسنوبرد برای اسنوبوردهای جامد آغاز شد و بلافاصله پس از آن مانند آتش سوزی شروع شد. همه چیز، از حروف‌نویسی تابلوهای کافه‌ها گرفته تا طراحی آرم‌ها تا فکر کردن به کمپین‌های تبلیغاتی محلی، تحت حیله شرکت طراحی جدید Draplindustries و به‌طور غول‌پیکر بی‌ملاحظه انجام شد.

پس از پنج زمستان در غرب، کودک هوشیار شد و به مینیاپولیس بازگشت تا مدرک طراحی با فالوتین بالا را در کالج هنر و طراحی مینیاپولیس معتبر و گران قیمت تمام کند. در این مدت او مهارت های طراحی خود را تقویت کرد، یاد گرفت که چگونه جوشکاری کند و چگونه عکسی را در مواد شیمیایی بد ایجاد کند. این روزهای سالاد بود. او دوباره عاشق یک غرب میانه قوی شد که یک بار برای ترک آن بسیار تلاش کرد.

در آوریل 2000، با ناراحتی غرورآفرین "ریشه های غرب میانه"، او یک سمت مدیر هنری بدبخت را در مجله SNOWBOARDER پذیرفت. او همه را به Shithole، کالیفرنیای جنوبی - در کنار ساحلی گرم و سوزان - منتقل کرد و حدود 23 شماره مجله را با هم درگیر کرد. او برنده جایزه بهترین کارگردان هنری سال برای Primedia 2000 شد و عناوینی مانند Gun Dog، Cat Fancy و Teen را پشت سر گذاشت. هیچ جایزه دیگری در این دوره اعطا نشد، و مانند او که الاغ موش می دهد.

خوشبختانه، در آوریل 2002، دفتر طراحی Cinco در پورتلند، اورگان تماس گرفت و یک کنسرت طراح ارشد را پیشنهاد داد که او بلافاصله پذیرفت. او تمام آن را به شمال به سرزمین باران و تاریکی منتقل کرد و آستین‌ها را بالا زد تا روی حساب‌های Gravis، Helly Hansen و Nixon کار کند.

شرکت طراحی دراپلین سرانجام در پاییز 2004 پا به عرصه گذاشت. حدود چهار سال بعد، او با افتخار گزارش می دهد که توانسته است "همه چیز را از حالت قرمز دور نگه دارد." او آستین‌های خود را برای Coal Headwear، The Union Binding Company، مجله اسنوبرد، یادداشت‌های یادداشت‌های میدانی، اسنوبرد سواری، اسنوبردهای انجمن، دستکش‌های نارنجکی، مجله Chunklet، سگ‌های کبرا، فیلم‌های ابسینت، NemoDesign، GnuBurton Snowboards، ، K2 Snowboards، Bonfire Snowboarding Apparel، Snow Sessions در آمریکای جنوبی، و همچنین انواع لوگوهای یکباره، گرافیک تی شرت و غیره.

او به طور جدی همه را مدیون والدینش است.

یک نظرسنجی در اواسط شغلی از کار، مطالعات موردی، الهامات، داستان‌های جاده‌ای، فهرست‌ها، نقشه‌ها، روش‌ها و توصیه‌ها است. (موجود در .)

برای اطلاعات بیشتر کنجکاو هستید؟ کالاهای بیشتر را در (از جمله کلاه، پیراهن، پوستر، سنجاق و لوازم جانبی) بررسی کنید.

اینم چند نمونه از کار من. بیشتر می خواهید؟ به کلاس های Skillshare من بپیوندید و !

را کاوش کنید

دوره های این مدرس:

آموزش Skillshare Audio: Draplin به سوالات شما در مورد خلاقیت و شغل پاسخ می دهد

Skillshare Audio: Draplin Answers Your Questions on Creativity & Career

این کلاس فقط صوتی است، بنابراین هیچ ویدیوی فعالی را روی صفحه خود مشاهده نخواهید کرد. هدفون خود را وصل کنید، گوش کنید و نظر خود را به ما بگویید! دراپلین ب است. ..


آموزش سفارشی کردن تایپ با Draplin: ایجاد وردمارک هایی که کار می کنند

Customizing Type with Draplin: Creating Wordmarks That Work

به نماد طراحی آرون درپلین بپیوندید زیرا او تکنیک های آزمایش شده و واقعی برای سفارشی کردن نوع را به اشتراک می گذارد - مهارتی ضروری برای طراحان گرافیک در همه سطوح. در این 9 ...


آموزش طراحی مانند دراپلین: 21 نکته برای سرعت بخشیدن به گردش کار طراحی

Design Like Draplin: 21 Tips for Speeding Up Your Design Workflow

"طراحان امروزی بیش از هر زمان دیگری انجام می دهند - و این بدان معنی است که شما باید هوشمندانه تر طراحی کنید، نه سخت تر. وارد شوید: 21 نکته بهره وری طراح آرون دراپلین برای ایجاد ...."


آموزش کسب و کار طراحی گرافیک: از علایق خود محافظت کنید و آن را کامل کنید

The Business of Graphic Design: Protect & Perfect Your Passion

"می خواهید زمان بیشتری را برای انجام کاری که دوست دارید و زمان کمتری برای مدیریت آن صرف کنید؟ آرون دراپلین، طراح مشهور، اسرار خود را در مورد یک تجارت خلاقانه کارآمد به اشتراک می گذارد! ساعت .."


آموزش طراحی لوگو با دراپلین: اسرار شکل، نوع و رنگ

Logo Design with Draplin: Secrets of Shape, Type and Color

"به بیش از 20000 دانش آموز Skillshare بپیوندید تا طراحی لوگو را از آرون دراپلین بیاموزید! این درس های هوشمندانه و سرگرم کننده مملو از مشاوره و Adobe Illus است. . .."


آموزش آرون دراپلین یک چالش طراحی آرم را به خود اختصاص می دهد

Aaron Draplin Takes On a Logo Design Challenge

آرون دراپلین ، مالک شرکت دراپلین دیزاین ، چالش طراحی آرم ما را بر عهده دارد. تماشا کنید که او چگونه ایده های خود را ترسیم می کند ، آزمایش می کند و تنظیم می کند و نکاتی را در مورد فریلنسینگ و الهام گرفتن ارائه می دهد.


آموزش طراحی لوگو دایره‌ای با دراپلین: نوع و نمادها را به شکل کلاسیک ترکیب کنید

Circular Logo Design with Draplin: Combine Type & Icons in a Classic Shape

"می‌خواهید طراحی لوگوی خود را ارتقا دهید؟ به آرون دراپلین، طراح گرافیک تحسین‌شده و بنیان‌گذار DDC بپیوندید تا در یک تور 60 دقیقه‌ای از تکنیک‌ها و تکنیک‌ها دفاع کنید.


آموزش طراحی کثیف با دراپلین: تکنیک های پوسته پوسته برای ایجاد کار واقعاً اصیل

Dirty Design With Draplin: Crusty Techniques to Create Truly Original Work

«با تکنیک‌های پوسته‌دار مورد علاقه دراپلین برای افزودن حس انسانی به طرح‌های دیجیتالی خود و ایجاد آثاری واقعاً بدیع، پایین بیایید و کثیف شوید. در حالی که دس افسانه ای. .."


آموزش تصویرسازی با دراپلین: تکرار با شکل، سبک و رنگ

Illustration with Draplin: Iterating with Shape, Style, and Color

"تکنیک های تکرار برای تصویرسازی و طراحی را با آرون دراپلین، نماد طراحی که به بیش از 85000 دانش آموز در Skillshare آموزش داده است، یاد بگیرید! ترفندهای جزئی...."


آموزش طراحی چیزهای عالی: چگونه با دراپلین کالا بسازیم

Design Great Stuff: How to Make Merch with Draplin

با افسانه طراحی به استودیو بازگردید و اسرار نادیده‌اش را برای ساخت پوسترها، پین‌ها، وصله‌های معروفش و موارد دیگر بیاموزید! از پین‌ها و صفحه. ..