Bonnie Lecat

تصویرگر، طراح، معلم


من بانی لیکات هستم. من یک هنرمند، معلم، یادگیرنده مادام العمر و نوازنده سابق آکاردئون هستم. بیشتر اوقات می توانید مرا در استودیوی خود در حومه شمالی شیکاگو بیابید که به موسیقی گوش می دهم و نقاشی می کشم، طراحی می کنم یا طراحی می کنم. من عاشق همه چیزهای خلاق هستم و خوش شانس بودم که به عنوان یک هنرمند حرفه ای مشاغل جالب زیادی داشتم. من جلد آلبوم، نمایشگرهای فروش، اسباب بازی هایی که در جعبه های غلات عرضه می شوند و موارد دیگر را برای آژانس های بازاریابی طراحی کرده ام. من برای آژانس های تبلیغاتی کاراکترها و لوگوها ساخته ام. من حتی سقف و نقاشی های دیواری پرتره را در رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی نقاشی کرده ام.

در حال حاضر، تلاش‌های خلاقانه‌ام را بر ساختن یک نمونه کار تصویرسازی و ایجاد آثار هنری متمرکز می‌کنم که به‌عنوان محصولات چاپی و هدیه در وب‌سایت خود به فروش می‌رسانم و همچنین در اینجا در مورد اشتراک‌گذاری مهارت تدریس می‌کنم.

>

من از اینکه می توانم سفر خلاقانه ام را با شما به اشتراک بگذارم هیجان زده هستم!! من معتقدم که هر کس و هرکسی می تواند هنرمند درونی خود را پیدا کند و یاد بگیرد که خود را به روش های زیبا و خلاقانه بیان کند.


بیایید متصل بمانیم!

من را در فیس بوک، و توئیتر

پیدا کنید
دوره های این مدرس:

آموزش بیایید با رنگ اکریلیک بازی کنیم! -ابزار و مواد

Let's Play with Acrylic Paint! -Tools and Materials

درباره کلاس: آیا می خواهید رنگ های اکریلیک را امتحان کنید اما در مورد نوع رنگ، قلم مو و لوازمی که باید بخرید سردرگم شده اید؟ در این سطح مبتدی ج. ..


آموزش نحوه رنگ آمیزی آفتابگردان با استفاده از رنگ های اکریلیک

How to Paint Sunflowers Using Acrylic Paints

" به هنرمند بانی لیکات بپیوندید تا با نشان دادن نحوه نقاشی یک گل آفتابگردان ساده در چند مرحله، شما را با برخی از اصول نقاشی اکریلیک و قلم مو آشنا می‌کند. .."


آموزش هنر دیوار زودیاک خود را بسازید

Make your own Zodiac Wall Art

درباره این کلاس: با هنرمندی بانی لکت یاد بگیرید که نقاشی دیوارهای آسمانی مد روز خود را نقاشی کنید. در این کلاس، بانی نحوه استفاده از رنگ های اکریلیک را به شما آموزش می دهد. ..


آموزش فروش در Etsy: چگونه یک فروشگاه آنلاین موفق ایجاد کنیم

Selling on Etsy: How to create a successful online shop

درباره این کلاس: آیا به فکر افتتاح یک فروشگاه Etsy هستید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ یا آیا برای فروش در فروشگاه فعلی خود مشکل دارید؟ اگر شما یک. ..


آموزش نحوه رنگ آمیزی سریع و آسان گل رز با رنگ اکریلیک - راهنمای مبتدیان

How to Paint Quick and Easy Roses with Acrylic Paint - A Beginner's Guide

به هنرمند بانی لیکات بپیوندید تا با نشان دادن نحوه رنگ آمیزی رزها، برگ‌ها و گل‌های تزئینی، شما را با برخی از اصول نقاشی اکریلیک و قلم مو آشنا می‌کند. ..


آموزش کشیدن و نقاشی یک پروانه

Learn to Draw and Paint a Butterfly

"اگر دوست دارید نحوه طراحی و نقاشی پروانه ها را به سرعت و به راحتی یاد بگیرید، این کلاس برای شما مناسب است! من روند گام به گام آسان برای طراحی را به شما نشان خواهم داد.