Sean Guthrie

تکشاخ بین کهکشانی چند بعدی

من دوست دارم با آموزش نحوه استفاده از ابزارها و توانایی های جدید به افراد کمک کنم مجموعه مهارت های خود را گسترش دهند. به هر حال، آیا ترجیح می‌دهید به یک اسب‌بازی تک ترفندی که بر یک توانایی تکیه می‌کند نزدیک‌تر باشید یا ترجیح می‌دهید یک تک‌شاخ بین‌کهکشانی منحصربه‌فرد، چند بعدی با مهارت‌های بسیار متنوعی باشید که همگی یکدیگر را تحسین می‌کنند؟ :)

من ده ها سال تجربه در زمینه ها و رشته های مختلف دارم. از راه‌اندازی شرکت‌های متعدد، از مشاوره کسب‌وکار گرفته تا خیریه عمومی غیرانتفاعی، تا نوشتن و انتشار کتاب، و خیلی خیلی بیشتر، در طول سال‌ها چیزهای زیادی یاد گرفتم.

من این را به شما نمی گویم تا شما را تحت تأثیر قرار دهم، بلکه برای اینکه شما را تحت تأثیر قرار دهم که از افراد مختلف بسیار آموخته ام و می خواهم تا آنجا که می توانم آموزش دهم تا حداقل به شما کمک کنم. همانطور که دیگران به من کمک کردند.

می‌توانید منتظر کلاس‌هایی با موضوعاتی مانند:

باشید

-کسب و کار

-ارتباطات

-هنر (سنتی، دیجیتال، مجسمه‌سازی)

-برنامه نویسی علوم کامپیوتر

-مهارت های زندگی

-نوشتن

...و خیلی چیزهای دیگر در این راه!

دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک برش کاغذ برای هنر دیجیتال: پاپ هیجان انگیز را به قطعات خود اضافه کنید

The Paper Cut Technique for Digital Art: Add Exciting Pop to Your Pieces

«خوش آمدید و تبریک به خاطر برداشتن مراحل یادگیری تکنیک برش کاغذ! این کلاس: به شما یاد می دهد که چگونه یک افکت برش کاغذ برای دیجیتال خود ایجاد کنید. .."


آموزش انیمیشن Procreate: How to Make GIF Cat

Procreate Animation: How to Make Cat GIFs

"ما قرار است آنچه را که اینترنت برای آن ساخته شده است پوشش دهیم - گربه ها! به طور خاص، نحوه ساخت انیمیشن های گربه با استفاده از Procreate را توضیح خواهیم داد. من قول می دهم که شما موفق باشید. .."