Chelsea Hart

من یک هنرمند انتزاعی هستم که نقاشی می کشم زیرا نمی توانم خلق کنم. این چیزی است که در روح من ریشه دوانده و برای همیشه بوده است. اگرچه موضوع و سبک من در طول سال ها بسیار تغییر کرده است، اما هدف ثابت باقی مانده است - آنچه را که به من الهام می بخشد و خوشحالم می کند، به امید اینکه دیگران را نیز خوشحال کند. من در همه جا الهام می‌گیرم - یک وعده غذایی به یاد ماندنی، کاوش در شهرهای جدید، طبیعت مادر، خلاقان همکار، طراحی داخلی، افرادی که حال و هوای خوبی ارائه می‌دهند و خیلی چیزهای دیگر. هر یک از مجموعه‌های نقاشی مختلف من بر تکه‌ای کوچک از همه چیزهایی که به من الهام می‌دهند تمرکز دارد. من آن تکه کوچک الهام را در بطری می کنم و می گذارم روی بوم شل شود. امیدوارم شما هم از آویزان کردن یک نقاشی در خانه خود لذت بیشتری داشته باشید، همانطور که من هنگام خلق آنها احساس می کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد یک نقاشی انتزاعی 102

Create an Abstract Painting 102

«اگر کوچک‌ترین چیزها را درباره نقاشی می‌دانید، اما چه چیزی را یاد بگیرید که چگونه به صورت انتزاعی نقاشی کنید، این کلاس برای شما مناسب است! این کلاس ادامه کاملی برای 5 دقیقه A من است.


آموزش 5 دقیقه چالش هنر انتزاعی - لوازم هنری ندارید؟ مشکلی نیست!

5 Minute Abstract Art Challenge - No Art Supplies? No Problem!

چگونه حتی یک نقاشی انتزاعی را شروع می کنید؟ به چه لوازم هنری نیاز دارید؟ آیا ابتدا اشکال بزرگ را رنگ می کنید یا کوچک؟ چگونه می دانید که چه زمانی انجام شده است؟ وای، وای ..