Marissa Agnew

Sweethearts and Crafts خالق، Paper Princess

یاد گرفتم حیله گر باشم...

من عاشق ساختن زیورآلات کاغذی، زیور آلات و قطعات هنری هستم. من همچنین آثار هنری متوسط ​​ژل را اغلب از جمله رنگ و سایر رسانه های ترکیبی می سازم. سپس تصاویر را با فیلیگران کاغذی تزئین می‌کنم و هنر سه‌بعدی کاغذی را می‌سازم. خارج از مغازه‌ام، من دوست دارم کویلینگ را فراتر از "هنجار" بردارم و دوست دارم آزمایش کنم تا ببینم چه چیزی می‌توانم درست کنم، از جمله موبایل‌های نوزاد، لوازم مرکزی تعطیلات، لوازم جانبی مو، کارت‌های تبریک، مجسمه‌ها، و رویه کیک عروسی... همه از نوارهای کاغذی فروتن.

اما من همیشه خودم را هنرمند نمی دانستم...

من با این فکر بزرگ شدم که ژن هنر از من گذشت. برادر و خواهرم می توانستند طوری طراحی کنند و نقاشی کنند که من هرگز نمی توانستم بفهمم. وقتی شخصی را می‌کشیدم، نسبت‌ها همیشه اشتباه بود و پرتره‌ام بیشتر شبیه «جیغ» بود تا چهره‌ام. در کالج بعد از یک روز کلاس طراحی را رها کردم زیرا استادم از بوم نقاشی من به عنوان مثال "چه کاری نباید انجام داد" استفاده کرده بود. یادم می آید که در راه رفتن به اتاق خوابگاهم گریه می کردم. این یکی از معدود دفعاتی بود که من از چیزی دست کشیدم.

خدا را شکر، اجازه ندادم یک تجربه بد مانع من شود. در نهایت با تشویق چند نفر در زندگی ام، متوجه شدم که لازم نیست هنرمند باشم... می توانم حیله گر باشم.

عمه کتی من را با کویلینگ آشنا کرد. با این حال، او یک لحاف شگفت انگیز است. لحافی، با تی. او کارهایی را با پارچه انجام می‌دهد که باعث حسادت راهبه‌های بلژیکی می‌شود و همیشه قطعاتش را با عشق به خانواده به عنوان موزه‌اش خلق می‌کند. به لطف تشویق او و ایمان به خلاقیتم، استعداد خود را به عنوان یک صنعتگر پیدا کردم. او همیشه می‌دانست که ژن هنر از من نمی‌گذرد، فقط باید به شیوه‌ای متفاوت از آن استفاده کرد.

با شرکت در کلاس‌های quilling کاغذی من در اینجا در Skillshare، از ژن‌های حیله‌گر خود استفاده کنید و کارهای بیشتری را در 

کشف کنید

لطفاً مرا در , دست ساز در آمازون, , اینستاگرام, , تویتر و .

پیدا کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش کاردستی کاغذی: ساخت گوشواره قلبی فیلیگران با کویلینگ

Paper Craft: Making Filigree Heart Earrings with Quilling

شرط می بندم که شما تعجب می کنید. . . روی زمین کیلینگ کاغذی چیست؟ نگران نباشید. برای شرکت در این کلاس و تکمیل موفقیت آمیز آن به هیچ دانش قبلی نیاز ندارید. Qui ..