Reena Katarya

آشپزی ساده گیاهی هندی

من رینا هستم و بیش از 20 سال است که غذاهای گیاهی هندی درست می کنم.

من اولین بار زمانی که مجرد بودم از مادربزرگ و مادرم بسیاری از ترفندهای کوچک یاد گرفتم. سپس شروع به استفاده از تکنیک هایی کردم تا مطمئن شوم که وعده های غذایی برای بچه هایم خوشمزه است. من همچنین دوره‌هایی را گذراندم تا مطمئن شوم که فواید همه ادویه‌ها و نظریه‌ای را که در پس چرا برخی ادویه‌ها به روش‌های خاصی اضافه می‌شوند را درک کرده‌ام.

من همیشه در آشپزخانه هستم و دستور العمل های مختلف گیاهخواری هندی را امتحان می کنم. خانواده من از یک چیز خسته می شوند، بنابراین می بینم که با همان سبزیجاتی که در یک مغازه خواربارفروشی پیدا می کنید، چه کارهای متفاوتی می توانم انجام دهم. من همچنین دستور العمل ها و حقایق سرگرم کننده هندی را در وب سایت خود اضافه می کنم: زندگی توسط یک دختر هندو دیده شده است.

روش تدریس من:

  • کلاس های من نشان می دهد که چگونه می توان این ظروف را توسط مبتدیان درست کرد.
  • تقریباً همه مواد را می توان در هر فروشگاه مواد غذایی خریداری کرد.
  • پروژه های من شامل ظروف خشک، ظروف مرطوب، پیش غذا، تنقلات و برخی دسرها می شود.

دوره های آموزشی من کوتاه هستند و نشان می دهند که چگونه هر غذا با دستورالعمل های گام به گام درست می شود.

امیدوارم پروژه های من برای شما جالب و سرگرم کننده باشد.

طبقه‌های مختلف زیر را می‌توان برای تهیه یک وعده غذایی نیز ترکیب کرد. به عنوان مثال، کاری را می توان با پوری، روتی یا برنج خورد.

وقتی کوچکتر بودم پاراتاها را با ماست می خوردم. مادربزرگم ماست دسی ساده تهیه می کرد. به ماست باقیمانده شکر اضافه می کردم و می خوردم...خوشمزه!!!

دوره های این مدرس:

آموزش آشپزی هندی: درست کردن پوری یا روتی

Indian Cooking: Making Puri or Roti

من بیش از 20 سال است که آشپزی می کنم و شروع کردم به ندانستن چیزی در مورد ادویه ها یا اینکه چگونه برخی ادویه ها با هم طعم متفاوتی به غذا می دهند. ..