Slides That Rock

طراحی ارائه

توماس بی بنیانگذار Slides That Rock است، یک استودیوی طراحی در هنگ کنگ. Slides That Rock به افراد کمک می کند تا ارائه هایی ایجاد کنند که برجسته باشند، ایده های خود را به هم متصل کنند و بفروشند. 95٪ از همه ارائه ها بد است و پس از 20 سال به عنوان یک مدیر اجرایی در دنیای شرکت ها، توماس به اندازه کافی از پاورپوینت سوء استفاده کرد. او مأموریتی را آغاز کرد تا به مردم کمک کند تا ارائه‌های فوق‌العاده‌ای ایجاد کنند که الهام‌بخش و فروش ایده‌ها هستند.

Slides That Rock is Apple با Linkin Park ملاقات می کند. طراحی اسلاید با نگرش. به عنوان یک متخصص برجسته در طراحی ارتباطات و ارائه، Slides That Rock به کارآفرینان، استارتاپ‌ها و مدارس تجاری عمدتا آمریکایی مانند هاروارد خدمت می‌کند.

در سال 2012، توماس و اسلاید آن راک اولین کتاب خود را با نام «ممنون نشو! How to Make Presentations Rock” تا به مخاطبان بیشتری در مورد قدرت داستان سرایی و ارائه های خیره کننده آموزش دهد. تخصص توماس او را به یک مربی ارتباطی و طراح اسلاید مورد تقاضا تبدیل کرده است.

با توماس در .

ملاقات کنید
دوره های این مدرس:

آموزش اسلایدهایی که تکان می‌خورند: یک ارائه عالی درباره شرکت، محصول یا خدمات خود ایجاد کنید

Slides that Rock: Create an Awesome Presentation about Your Company, Product or Service

آیا پیامی دارید؟ اگر ارائه شما بو می دهد، هیچ کس قصد ندارد ایده های شما را بخرد، به جز مادرتان. از سوی دیگر، اگر ارائه شما واضح است، vi. ..