Juliet Meeks

طراح و هنرمند

سلام! من جولیت هستم، هنرمند و طراح مستقر در نیواورلئان.

معمولاً می‌توانید من را در حال نقاشی با آبرنگ در استودیو، طراحی محصولات برای و همکاری با مارک‌های دیگر بیابید. یا ایجاد کلاس در اینجا در Skillshare!

من از کتاب‌ها و منسوجات قدیمی و اشکال ارگانیک طبیعت الهام گرفته‌ام. من به سمت رنگ آمیزی گلها به دلیل کاوش در رنگها، توانایی شل و بازی با آنها تمایل دارم.

من دوست دارم به شما آموزش دهم که چگونه با آبرنگ به روشی قابل دسترس و متناسب با سبک نقاشی خاص شما نقاشی کنید. من می‌خواهم وقتی نقاشی می‌کنید احساس کنید که می‌توانید بازیگوش، بیانگر و تجربی باشید.

برای پشت صحنه، مرا پیدا کنید. خوشحالم که هر دانشی را که دارم با شما به اشتراک می گذارم و امیدوارم پروژه های زیبایی را الهام بخشم.

شما همچنین می توانید هفته نامه من را بخوانید!

از اینکه به من ملحق شدید متشکرم،
ژولیت

برای دیدن بیشتر پشت صحنه روزانه،

دوره های این مدرس:

آموزش اشیاء عجیب و غریب را نقاشی کنید: یک چالش 7 روزه با آبرنگ

Paint Quirky Objects: A 7 Day Watercolor Challenge

" به کلاس بعدی من در مجموعه ای از چالش های 7 روزه آبرنگ خوش آمدید! این کلاس برای هنرمندان مبتدی آبرنگ ایده‌آل است، اما برای هر تجربه‌ای نیز مناسب است. .."


آموزش از نقاشی تا الگو: نحوه ایجاد الگوهای تکراری با استفاده از فتوشاپ

From Painting to Pattern: How to Create Repeat Patterns using Photoshop

آیا آماده‌اید نقاشی‌های آبرنگ خود را به یک الگوی تکرار شونده برای استفاده روی محصولات، پارچه و موارد دیگر تبدیل کنید؟ در این کلاس، من ste را پوشش خواهم داد. ..


آموزش اصول اولیه آبرنگ: کارت های یادداشت طرح دار خود را رنگ کنید

Watercolor Basics: Paint Your Own Patterned Note Cards

آیا می خواهید نقاشی آبرنگ را امتحان کنید، اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ با رنگ آمیزی کارت های یادداشت طرحدار رنگارنگ که برای هر محیطی مناسب است، اصول اولیه را بیاموزید. ..


آموزش رنگ گل های رسا: یک چالش 7 روزه آبرنگ

Paint Expressive Florals: A 7 Day Watercolor Challenge

برای این چالش 7 روزه، من شما را از طریق نقاشی هفت گونه مختلف از گل های آبرنگ به سبک بازیگوش راهنمایی خواهم کرد. ما خواهیم بود. ..


آموزش الگوهای تکراری دست ساز ایجاد کنید: به علاوه هنر خود را به کاغذ کادو تبدیل کنید

Create Handmade Repeat Patterns: Plus Turn Your Art into Wrapping Paper

" در این کلاس، نحوه ایجاد یک الگوی تکرار شونده آبرنگ با دست، فرآیند طراحی الگوی من، نحوه تمیز کردن کاشی الگوی خود در Pho را خواهید آموخت. .."