Silviu Marisca

فست ریدر، لایف هکر

موفقیت واقعی در زندگی زمانی اتفاق می‌افتد که شما به صورت روزانه اقدام کنید. به عبارت دیگر، این عادت‌های شما هستند که به شما کمک می‌کنند به اهداف خود برسید و زندگی‌ای را که همیشه می‌خواستید داشته باشید.

در دوره‌های آموزشی خود، سیلویو یک اقدام روزانه برای هر بخش از زندگی شما ارائه می‌کند: کارآفرینی، سلامت، کار و روابط شخصی. بر خلاف سایر برنامه های توسعه شخصی، محتوای او بر روی اقدام متمرکز است. بنابراین به جای تماشای و خواندن استراتژی های بیش از حد تبلیغاتی که به ندرت در دنیای واقعی کار می کنند، اطلاعاتی دریافت خواهید کرد که می توانند بلافاصله اجرا شوند.

جستجوی سیلویو این است که با پرسیدن سوال و جستجوی پاسخ به مردم کمک می کند تا سفر خود را در زندگی انجام دهند. کلمات این قدرت را دارند که تفکر ما را تغییر دهند و به ما در کشف استعدادهای جدید یا شکستن مقاومت در برابر موفقیت کمک کنند. این اشتیاق به قدرت کلمات در طول سال‌های تحصیلی او در علوم سیاسی در مؤسسه Etudes Politiques پاریس، فرانسه شکل گرفت.

پس از آن، کار سیلویو به عنوان یک تحلیلگر تجاری در رنو فرانسه آغاز شد. مقدار اطلاعاتی که او آموخت و پروژه های اجرا شده او را به کار فعلی خود هدایت کرد - مدیر پروژه برای یک شرکت Fortune 500 که در آن او پروژه های موفقی را برای چهار سال پیش هدایت می کند. اکنون زمان آن است که این گنجینه اطلاعات را با افراد همفکری مانند شما به اشتراک بگذارید.

زمانی که سیلویو ویدیوهای جدیدی تولید نمی کند، از خواندن، ورزش، اسب سواری و کاوش در نقاط مختلف جهان لذت می برد.

در پایان، همین الان از خودتان بپرسید "اگر ... چگونه بود؟" وقتی امروز یکی از دوره های سیلویو را می گذرانید، جاهای خالی را پر کنید و شروع به یادگیری نحوه دستیابی به آن اهداف کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش برندسازی شخصی - چگونه هویت خود را به یک برند شخصی موفق تبدیل کنیم - قسمت 1

Personal Branding - How To Transform Your Identity Into A Successful Personal Brand - Part 1

امروزه، شما می دانید که باید برند شوید، اما برنامه شما بیش از حد سنگین است. شما بیش از حد درگیر کارهای روزانه خود هستید تا اینکه روی شغل خود کار کنید. با این حال. ..


آموزش بهتر سریعتر بخوانید: سرعت مطالعه خود را تنها در 7 روز سه برابر کنید

Read BETTER FASTER: Triple Your Speed Reading In Just 7 Days

خداحافظ آهسته خواندن برای همیشه! <<<هنگامی که بهترین استراتژی‌های آموزش داده شده در این دوره را یاد بگیرید، خواندن می‌تواند سریع‌تر، سرگرم‌کننده و کامل‌تر باشد. ..


آموزش 10 برابر انگیزه فوق العاده - چگونه سریع انگیزه بگیرید!

10x Ultra Motivation - How To Get Motivated Fast!

استراتژی های ساده برای انگیزه غیرقابل توقف فاش شد! این دوره برای شما طراحی شده است! 10x Ultra Motivation راهنمای روزانه شما برای بازتعریف خود خواهد بود. ..