Dr Rob Alex Alex, Ph.D.

آموزش سرگرم کننده قدرتمند

دکتر راب الکس، Ph.D. در ارائه ایده های خارج از جعبه فوق العاده است. او در حال حاضر در حال ایجاد دوره های فوق العاده ای است که در Skillshare.com در مورد بازاریابی خلاقانه و روابط موجود است. جالب است که چگونه مهارت‌های رابطه‌ای که او به زوج‌ها آموزش می‌دهد با روابطشان با مشتریان و طرفداران/خوانندگان به نویسندگان و کارآفرینان منتقل می‌شود. او در سال 2010 یک بیداری معنوی داشت که به دلیل تجربیات متعالی عشق ورزی اتفاق افتاد. این امر او را تشویق کرد تا دیدگاه های معنوی بیشتری را در کار خود بیاورد - مفاهیم متافیزیکی در کنار ایده های عملی. او می آموزد که چگونه از خرد باستانی برای گسترش تفکر خود استفاده کنید و در عین حال انرژی زندگی شخصی بیشتری ایجاد کنید و چگونه آن انرژی را به سمت ایجاد روابط شگفت انگیز (شخصی و حرفه ای) هدایت کنید و زندگی رویایی خود را داشته باشید.

او در دانشگاه پن استیت در زمینه تجارت و تمایلات جنسی انسانی تحصیل کرد. لیسانس متافیزیک، کارشناسی ارشد علوم متافیزیک و دکتری. در مشاوره فراشخصی از دانشگاه علوم متافیزیک کسب کردند. پایان نامه او خنده ارگاسمیک بود: سکس و شوخ طبعی دریچه های غیرمنتظره ای به جهان هستند.

بیشتر را در وب‌سایت‌های آنها بررسی کنید

ht

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه با خلق و خوی مثبت از خواب بیدار شویم و یک روز شگفت انگیز داشته باشیم

How to Wake Up in a Positive Mood and Have an Amazing Day

"هر روز صبح از خواب بیدار می شویم تا روز خود را شروع کنیم.  بسیاری اوقات با بهترین حالات از خواب بیدار نمی شویم. وقتی با بهترین حالات از خواب بیدار نمی شویم، می توانیم خودمان را بیدار کنیم...»