Teresa Huff

تجهیز شما برای تغییر جهان

یک راه عالی برای تأثیرگذاری بزرگ بر هدفی است که به آن اهمیت می‌دهید – اگر بدانید چگونه. اینجاست که من وارد می شوم.

چگونه شروع می کنید؟ کمک های بلاعوض را از کجا پیدا می کنید؟ چگونه کمک هزینه می نویسید؟ یا اگر زمانی که من برای اولین بار شروع به کار کردم مانند من هستید، کمک هزینه به چه صورت است؟ من به شما در مورد اسرار یک به یک اشاره می کنم زیرا ما اسرار نوشتن کمک هزینه برای مدارس و سازمان های غیر انتفاعی را باز می کنیم.

از بیش از 20 سال تجربه ترکیبی من به عنوان نویسنده کمک هزینه، معلم ویژه، و مشاور توسعه برای تقویت مهارت های نوشتن کمک هزینه خود استفاده کنید. من از این موضوع با مدرک کارشناسی ارشد خود در آموزش استفاده می کنم تا دوره های عملی ایجاد کنم که شما را برای تغییر جهان تجهیز می کند.

با مجموعه‌ای از ابزارهای جایزه و مراحل عملی که می‌توانید فوراً اجرا کنید، از هر یک از دوره‌های من دور خواهید شد.

پس چرا امروز چند دقیقه روی خودتان - و هدفی که به آن اهمیت می دهید - سرمایه گذاری نکنید.

می‌خواهید نوشتن کمک هزینه بیشتری بیاموزید؟ مشترک شدن در !

آیا آنچه را که برای یک نویسنده کمک هزینه لازم است دارید؟ :

و در اینجا یک منبع عالی برای کمک به Skillshare من برای حرکت رو به جلو امروز - (با یک الگوی plug-and-go):

در صورتی که به همه اعتبارات علاقه دارید، بیوگرافی کامل را بررسی کنید:

دارای مدرک کارشناسی ارشد در آموزش و پرورش است و از سال 2005 به عنوان یک نویسنده حرفه ای کمک هزینه تحصیلی و غیرانتفاعی برای مدارس و سازمان های غیرانتفاعی بوده است. او با موفقیت در سطوح بنیاد فدرال، ایالتی، محلی و شرکتی، چندین میلیون دلار برای مشتریان به ارمغان آورده است. . او همچنین ارزیابی های خارجی برنامه های کمک مالی فدرال و ایالتی را انجام داده است.

ترزا تجربیات مختلفی با سایر مشتریان نویسندگی از جمله ارزیاب‌های تجاری، وکلا، و مجلات محلی دارد. در طول مسیر، او همچنین مدیر توسعه شرکتی برای یک شرکت سرمایه گذاری املاک و مستغلات "Inc. 500 سریعترین رشد کسب و کار کوچک" بود. او در توسعه فرآیندهای آن‌ها برای عملیات کارآمدتر و ایجاد دوره‌های آنلاین برای آموزش درون سازمانی نقش داشت.

ترزا در سال 2007 به عنوان یکی از نویسندگان برنامه درسی آکادمی بلوک PreK "Builders" با مشارکت MegaBloks, Inc. و DEPCO, LLC منتشر شد.

او با مدرک 4.0 کارشناسی ارشد و مجموع لود مدرک لیسانس در آموزش ویژه K-12 و ویرایش 1-6 ابتدایی، با جایزه دانش آموز برجسته در آموزش ابتدایی فارغ التحصیل شد. به اعتبار او.

ترزا بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در خانه کار کرده است و می‌خواهد مادران و پدران دیگری را که سعی در انجام همین کار دارند تشویق کند.

آنچه مشتریان می گویند:

"ترزا یک کارگر سخت کوش هدف گرا است، همیشه مایل به انجام کارهای بیشتر است. او می تواند چندین کار را انجام دهد و آنها را به خوبی انجام دهد. او رویکردهای جدید و موثری برای سازماندهی و ارائه داده ها داشت. من ترزا را به شدت به یک شرکت مترقی به دنبال فردی است که بداند برای انجام کار چه چیزی لازم است."

"از زمانی که شما شروع به نوشتن کمک های مالی برای ما کردید، مطمئناً همه چیز در اینجا متفاوت است! چیزهای بیشتری در حال انجام است و افراد زیادی در حال حاضر در برنامه های ما شرکت دارند. ما بدون شما نمی توانستیم این کار را انجام دهیم."

"ترزا به ایجاد نظم و جهت برای تدارکات و بازاریابی کسب و کار من کمک کرده است. او در مورد کسب و کار من پرانرژی و مشتاق است و این انرژی را برای کمک به من در تمرکز و تولید محتوای لازم برای تعامل و حمایت از مشتریان و جوامع آنها به ارمغان می آورد. کار کردن با او آسان است، بینش و تجربه مشترک زیادی دارد، و می‌تواند به ایجاد قالب و ساختاری که به آن نیاز دارم با روش‌های خلاقانه‌ای که از آن لذت می‌برم کمک کند. اگر به دنبال کمک برای رشد کسب‌وکار خود یا سازمان‌دهی استراتژی بازاریابی خود هستید. من ترزا آدئو را به شدت توصیه می کنم!

دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن کمک هزینه خود را با اهداف و اهداف قاتل تیز کنید [مجموعه مبانی نوشتن Grant]

Sharpen Your Grant Writing with Killer Goals and Objectives [Grant Writing Basics Series]

"به ترزا هاف نویسنده متخصص کمک هزینه بپیوندید تا یاد بگیرید که چگونه اهداف و اهداف بهتری را برای برنامه های کمک مالی خود بنویسید - و نکاتی را که می توانید سفارشی سازی کنید کنار بگذارید.


آموزش اسرار جستجوی کمک هزینه: چگونه برای غیرانتفاعی یا مدرسه خود کمک هزینه پیدا کنید [مجموعه مبانی نوشتن کمک هزینه]

Grant Search Secrets: How to Find Grants for Your Nonprofit or School [Grant Writing Basics Series]

به ترزا هاف، نویسنده متخصص کمک هزینه بپیوندید تا اسرار لازم را برای یافتن کمک های مالی بدانید - و نکاتی را که می توانید برای مدرسه، سازمان غیرانتفاعی خود سفارشی کنید، کنار بگذارید. ..


آموزش 9 دلیل برای رد درخواست های کمک هزینه - و نحوه رفع آنها [مجموعه اصول نوشتن کمک هزینه]

9 Reasons Grant Applications Are Rejected - and How to Fix Them [Grant Writing Basics Series]

به ترزا هاف، نویسنده متخصص کمک هزینه بپیوندید تا بیاموزید چگونه شانس موفقیت برنامه‌های کمک مالی خود را بهبود بخشید - و نکاتی را که می‌توانید با y سفارشی کنید کنار بگذارید. ..


آموزش مبانی نوشتن کمک هزینه برای مبتدیان: آنچه باید قبل از شروع به نوشتن کمک هزینه بدانید

Grant Writing Basics for Beginners: What You Must Know Before You Start Writing Grants

"به ترزا هاف نویسنده متخصص کمک هزینه بپیوندید تا اسراری را که قبل از شروع نوشتن کمک هزینه باید بدانید - و با نکاتی که می توانید برای مدرسه خود سفارشی کنید کنار بروید. . .


آموزش درخواست‌های گرنت گام به گام: بخش‌های اصلی یک گرنت [مجموعه مبانی نوشتن کمک هزینه]

Grant Applications Step by Step: The Main Sections of a Grant [Grant Writing Basics Series]

به ترزا هاف، نویسنده متخصص کمک هزینه بپیوندید تا اصول یک درخواست کمک هزینه را بیاموزید - و با استراتژی هایی که می توانید آنها را برای مدرسه، غیرانتفاعی و غیره شخصی سازی کنید، کنار بروید. ..