Khari Parker

سرمایه گذار املاک و مستغلات

چه آنلاین باشد چه حضوری، از کمک به دیگران برای یادگیری بیشتر درباره املاک و مستغلات لذت و رضایت را دریافت می کنم!

در مجموع، من در حال حاضر به صورت آنلاین به 9500 دانش آموز از بیش از 124 کشور مختلف تدریس می کنم! من هرگز خواب را ندیدم که بتوانم دانش خود را با گروه های متنوعی از مردم به اشتراک بگذارم . من بسیار قدردان فرصتی هستم که از طریق مربی آنلاین بودن به دست می آید.

دانشی که در دوره‌هایم ارائه می‌دهم از تجربه دست اول ناشی می‌شود و روش‌هایی را آموزش می‌دهم که به من اجازه کسب درآمد را داده است.

من از یک پیشینه فنی/مهندسی (لیسانس/کارشناسی ارشد در مهندسی/IT) می‌آیم، بنابراین در دوره‌های من متوجه خواهید شد که من تمایل به انجام بسیاری از تجزیه و تحلیل‌های سنگین . علاوه بر این، من یک MBA دارم، بنابراین تاکید زیادی روی روش هایی خواهم داشت که می توانید برای ایجاد و ایجاد سود در روز به روز خود استفاده کنید. زندگی یا کسب و کار شما .

در طول دهه گذشته، به عنوان مالک یک شرکت املاک موفق، این فرصت را داشته ام که معاملات املاک را اصلاح کنم و تلنگر بزنم، اغلب در حالی که "9-5" کار می کنم. . من به طور حرفه ای در نقش های فنی/مدیریت در شرکت های Fortune 500 کار کرده ام. من کتاب پرفروش‌ترین آمازون را با عنوان "T او برنامه درسی را از دست داد: آنچه مدرسه در مورد امور مالی شخصی به ما یاد نداد" را نوشتم. اخیراً The Lost را شروع کرده‌ام. برنامه درسی مدرسه ویدیویی آنلاین برای کمک به پیشبرد هدف من در آموزش دانش آموزان در سرتاسر جهان. در حال حاضر من مالک یک استارت آپ در صنعت رستوران هستم. وقتی کار نمی کنم دوست دارم وقت خود را به صورت داوطلبانه اختصاص دهم. به دلایل مربوط به تحصیلات و سواد مالی. من همچنین دوست دارم در پارک قدم بزنم ( فقط شوخی کنم، نه شوخی) :-)

به طور کلی، من بسیار خوشحالم که یک مربی در Skillshare هستم و کاملاً دوست دارم فرصتی برای آموزش دیگران در مورد تعدادی از موضوعات فنی/مالی. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه درک امور مالی شخصی، املاک و مستغلات و ارزهای دیجیتال می تواند واقعاً هیجان انگیز باشد (در عین حال برای شما درآمد اضافی دارد)، دوره های من را بررسی کنید و امروز ثبت نام کنید!

دوره های این مدرس:

اکسل در سرمایه گذاری در املاک و مستغلات! آموزش تعمیر و چرخش، گام به گام!

Excel in Real Estate Investing! Learn to Fix & Flip , Step by Step!

"***نکته (آخرین به روز رسانی دوره در 15 آوریل 2020 . .."