Felix Brassier

هنرمند دیجیتال/معلم زبان

من یک فیلمساز فرانسوی هستم (لیسانس هنرهای زیبا/لیسانس حرفه ای در تولید چند رسانه ای/سمعی و بصری/کلاس اول تحصیل در رشته سینما که در دانشگاه های فرانسه گذرانده شده است) در چندین کشور در سراسر اروپا کار می کنم و فیلم های مستند و ویدیویی برای صنعت موسیقی و مدارس (که من را قادر به یادگیری زبان انگلیسی، عربی، ایتالیایی و اسپانیایی در این زمینه کرده است). اکنون سال هاست که زندگی ام را بر وضعیت "مهاجران"، "پناهندگان" و زندگی کاری بشردوستانه متمرکز کرده ام. من تجربیات و مهارت‌هایم را افزایش داده‌ام تا بتوانم در هر شرایطی کمک کنم و طبیعتاً روی پروژه‌های مدرسه، آموزش زبان انگلیسی، فرانسوی و ایتالیایی زیاد کار کردم و این چیزی است که به نظرم واقعاً معنی‌دار بود. این به من کمک کرد تا در رویکرد تدریس خود اطمینان بیشتری پیدا کنم و بتوانم کلاس هایی را برای هر نوع دانش آموزی از مبتدی تا متوسط، کودک تا بزرگسال به زبان های مختلف برگزار کنم. از آنجایی که تجربه تدریس خود را در شرایط کاملاً غیررسمی شروع کردم، (اگرچه رویکردهای آموزشی "آکادمیک" و "رسمی" مانند FLE یا تافل را گذراندم و هنوز هم دنبال می کنم) دروس من اساساً مبتنی بر مکالمات پر جنب و جوش و فعالیت های موضوعی است که دانش آموز را قرار می دهد. در موقعیتی که بتواند زبان را به روشی مفید و کارآمد یاد بگیرد و تمرین کند.

دوره های این مدرس:

آموزش گرامر ساده فرانسوی - قسمت اول

Simple French Grammar - Part I

این کلاس برای زبان آموزان مبتدی که مایل به آشنایی با گرامر فرانسه هستند ساخته شده است. این کلاس به بخش های مختلفی تقسیم می شود - ضمایر فرانسوی. ..


آموزش دیکته های فرانسوی شماره 1

French Dictations #1

"این کلاس یک کلاس تمرینی است که در آن دانش آموزان (از سطح متوسط ​​تا پیشرفته با پایه های قبلی به زبان فرانسوی) می توانند شنیدن، نوشتن خود را آزمایش کنند.


آموزش فرانسوی گفتاری روزانه - درس 2 - اولین مکالمات

Daily Spoken French - Lesson 2 - First conversations

«در این درس اول، اولین چیزهای ضروری را برای گفتن در هنگام ورود به یک کشور فرانسوی زبان معرفی خواهیم کرد. این درس به موضوعات مختلف تقسیم می‌شود. .."


آموزش فرانسوی گفتاری روزانه - درس 3 - توضیحات

Daily Spoken French - Lesson 3 - Descriptions

Daily Speken French فهرستی از دروس بر اساس موقعیت روزانه متنی است و جملات و فرم های لازم را در مورد این si های خاص در اختیار شما قرار می دهد. ..


آموزش فرانسوی گفتاری روزانه - درس 4 - خرید و سفر

Daily Spoken French - Lesson 4 - Purchase and travel

"فرانسوی گفتاری روزانه فهرستی از دروس بر اساس موقعیت روزانه متنی است و جملات و فرم های لازم را در رابطه با این موارد خاص در اختیار شما قرار می دهد."


آموزش Expressions Familieres Françaises - قسمت اول

Expressions Familieres Françaises - Part I

«Expressions Familieres Françaises (EFF) مجموعه‌ای از کلاس‌ها است که طیف گسترده‌ای از اصطلاحات، عامیانه، محاوره‌ای و عبارات مورد استفاده روزانه را در فرانسه گردآوری می‌کند. این ج. .."


آموزش فرانسوی گفتاری روزانه - درس 5 - سلیقه ها

Daily spoken French - Lesson 5 - Tastes

Daily Speken French فهرستی از دروس بر اساس موقعیت روزانه متنی است و جملات و فرم های لازم را در مورد این si های خاص در اختیار شما قرار می دهد. ..


آموزش فرانسوی گفتاری روزانه - درس 1 - اولین قدم ها در یک کشور فرانسوی زبان

Daily Spoken French - Lesson 1 - First steps in a French-speaking country

در این درس اول، اولین چیزهای ضروری را که باید هنگام ورود به یک کشور فرانسوی زبان بیان کنید، معرفی می کنیم. این درس به موضوعات مختلف تقسیم می‌شود. ..


آموزش چگونه می‌توان نقاشی‌های شگفت‌انگیز ایجاد کرد

How to Create Mind-Blowing Drawing Pieces

"به همه خوش آمدید! در این کلاس، ما یاد می گیریم که چگونه نقاشی های روانگردان و عجیب و غریب بکشیم. مناسب برای دانش آموزان از سطح مبتدی با پایه های کمی i. .."


آموزش گرامر ساده فرانسوی - قسمت دوم

Simple French Grammar - Part II

«این کلاس برای دانش‌آموزان مبتدی تا متوسط ​​ساخته شده است که می‌خواهند در گرامر فرانسه عمیق‌تر شوند. این کلاس به بخش های مختلفی تقسیم می شود - فرانسه مو ...


آموزش Expression Familieres Françaises - قسمت دوم

Expression Familieres Françaises - Part II

"Expressions Familieres Françaises (EFF) مجموعه‌ای از کلاس‌ها است که طیف وسیعی از اصطلاحات، عامیانه، محاوره‌ای و عبارات روزمره مورد استفاده در فرانسه را گردآوری می‌کند.