Aduke Onafowokan

رهبری، تنوع و شمول

سلام، من A دوک هستم، یک مربی رهبری و تنوع، که به سراسر جهان سفر می کنم و در مورد عملکرد رهبری مؤثر، جنسیت، تنوع و متقابل بودن (زمانی که چندین جنبه هویت با هم تداخل دارند) با مخاطبان صحبت می کنم.

با تمرکز واضح بر جذب، توسعه و حفظ استعدادهای متنوع، با سازمان‌ها کار می‌کنم تا چالش‌های پیچیده جذب و مدیریت نیروی کار متنوع و چگونگی آن را درک و مدیریت کنم. فرصت های ارائه شده را باز کنید.

با بیش از 10 سال تجربه عملی در مدیریت پروژه، آموزش و توسعه استعدادها و همچنین تخصص علمی در زمینه رهبری و جنسیت از INSEAD و دانشگاه آکسفورد، برنامه های سفارشی من به توسعه رهبران و رهبری در بین فرهنگ ها و پیشینه ها کمک می کند.

و همچنین کار با سازمان های جهانی. مانند Deloitte، British American Tobacco و UK وزارت دفاع، من دارم همچنین ابتکاراتی مانند شبکه خواهر خواهر با بیش از 4000 عضو و Inclusivitii Ltd را پایه گذاری کرد و میزبان سخنرانی ها، آموزش ها و کارگاه های آموزشی در سراسر جهان و همچنین مشاوره های تجاری در مورد تنوع، قومیت، جنسیت، رهبری، و متقابل بود.


دوره های این مدرس:

آموزش پرورش شمول و تعلق

Fostering Inclusion and Belonging

این کلاس تشویقی شامل و تعلق شما را به مهارت‌هایی مجهز می‌کند تا درگیر کردن و تعلق بیشتر به تمرین روزانه و در نتیجه افزایش می‌یابد. ..


آموزش رهبری: اجرای تنوع، برابری و تغییر در شرکت شما

Leadership: Implementing Diversity, Equity, and Inclusion Change at Your Company

تیم خود را با موفقیت با متخصص گنجاندن تنوع، Aduke Onawfowokan به آینده ای متنوع تر، عادلانه تر و فراگیرتر هدایت کنید! تغییر پیشرو DEI ..


آموزش DEI در محل کار: شایستگی فرهنگی برای رهبران

DEI in the Workplace: Cultural Competence for Leaders

"محل کار مثبت تری برای همه اعضای تیم خود با تقویت کننده تنوع، متخصص گنجاندن، Aduke Onawfowokan ایجاد کنید! همانطور که جهان همچنان بیشتر می شود. .."