Nathalie De Ahna

سریال کارآفرین | مربی برتر

اسم من ناتالی است و اولین کسب و کار آنلاین موفق خود را در سال 2006 ایجاد کردم.

من یک کارآفرین آنلاین پرشور، طراح DIY، استراتژیست سلامت کل نگر هستم که به صاحبان مشاغل کوچک آموزش می دهم که چگونه با ابزارهای غیر فنی و ارزان به طور کارآمد یک برند و تجارت بسازند.

از آنجایی که من هرگز نمی‌توانم بی‌حرکت بنشینم و مطالب جدید را بیشتر از دفعات مدفوع منظم افراد دیگر یاد بگیرم، شروع به ایجاد مشاغل دیگری نیز کرده‌ام.

با زمان محدود.

(چون من بچه های کوچک دارم).

و ابزارهای سرگرم کننده و غیر مزاحم.

(چون من خودم هنوز یک لباس فنی می پوشم و قصد ندارم تبدیل به یک ادم بزرگ شوم.)

همچنین، ریشه فرانسوی من به ابزارها و خدمات گران قیمت آلرژی دارد، به همین دلیل است که من استاد کمربند سیاه در کونگ فو بیز ابزار رایگان اما مؤثر هستم.

(خوب، کمربند سیاه را درست کردم).

من معتقدم که هر صاحب کسب‌وکار کوچک، تازه‌کار کوچک یا کارآفرین پرشور میز آشپزخانه سزاوار فرصتی برای رشد است بدون اینکه نیازی به استفاده از کارت‌های اعتباری داشته باشد.

به همین دلیل است که از گردآوری کلاس‌های کاربردی با کیفیت بالا با قیمت‌های مقرون به صرفه لذت می‌برم.

از آنجایی که جذب بدون پیاده سازی کاملاً بی فایده است، من دوست دارم سخنرانی هایم را کوتاه و دقیق نگه دارم.

سبک Sing-Along. به طوری که سریع به نتیجه برسید.

من نیز بسیار حساس هستم. این می تواند یک درد واقعی در "می دانی کجا" باشد، اما به این معناست که من فقط چیزهایی مانند این را نمی گویم:

من اینجا برای شما هستم!

من واقعا هستم.

بی صبرانه منتظر دیدن شما در کلاس درس ما هستم!

xo، Nat

CV بسیار رسمی من:

بر خلاف بسیاری از "مدرسان" دیگر، من مدرک دانشگاهی در تدریس دارم. من بیش از 15 سال تجربه تدریس دارم و هم به عنوان مربی داخلی، هم به عنوان سازنده دوره و برنامه درسی و هم به عنوان معلم آنلاین کار کرده ام.

همچنین، من یک مترجم معتبر اقتصادی هستم که آژانس خودم را اداره می‌کنم، یک متخصص تغذیه ارتومولکولی معتبر با مدارک اضافی در زمینه هومیوپاتی، داروهای گیاهی NLP، چندین دوره آموزشی کسب و کار آنلاین را گذرانده‌ام و دانشجوی هیپنوتیزم درمانی هستم.

من یک طراح غیر گرافیکی خودآموخته هستم که با ابزارهای روزمره تصاویری خیره کننده ایجاد می کنم و اولین کسب و کار آنلاین موفق خود را در سال 2005 شروع کردم.

من یک نویسنده منتشر شده هستم، یک معتاد به دانش بسیار حساس هستم، و این وظیفه خود را بر عهده گرفته ام که به سایر کارآفرینان آنلاین کمک کنم تا بدون نیاز به فروش تنها فرزند خود، محتوای جذاب بصری و ترافیک ایجاد کنند.

>

آماده هستید آن را آنلاین کنید؟ بیا به قبیله Skillshare من بپیوند!

دوره های این مدرس:

آموزش Easy MicroGoals: چگونه از تله غلبه بر خوب فرار کنیم

Easy MicroGoals: How To Escape The Overwhelm Trap For Good

"آیا شما یک کارآفرین بسیار حساس، درونگرا یا مبتنی بر روح هستید که به دلیل اینکه همیشه پروژه ها یا ایده های جدیدی را مطرح می کنید، با غرق شدن دست و پنجه نرم می کنید..."