Colette Kimon

طراح جواهرات، صاحب کریتیو کوکو

سلام! اسم من کولت است من یک هنرمند خودآموز جواهرات هستم و از ساختن و خلق اشیا با دستانم لذت می برم. من عاشق پروژه های DIY و صنایع دستی هستم. من از سال 2005 جواهرات می سازم و فقط عاشق کشف و یادگیری تکنیک های جدید هستم. من از ساخت جواهرات و بسیاری از صنایع دستی دیگر مانند قلاب بافی، طراحی، ابله سازی و غیره لذت می برم... کارهای من در شماره های سپتامبر 2011، پاییز 2012 و بهار 2013 مجله Wirework Magazine ارائه شده است. پروژه ای هم دارم که در کتاب جواهرات منتشر شده است. من تمام ساخته هایم را از استودیوی خانگی خود در پنسیلوانیا، جایی که با خانواده ام زندگی می کنم، می سازم و آنها را به صورت شخصی می فروشم، و همچنین در وب سایتم: KreativeCoco.com

دوره های این مدرس:

آموزش آویز مهره ای DIY Wire Wrapped. فقط با چند وسیله یک آویز بسازید

DIY Wire Wrapped bead pendant. Create a pendant with only a few supplies

در این کلاس یاد می گیریم که چگونه با استفاده از مهره قطره اشک/بریولت و مقداری سیم یک آویز بسازیم. با انجام این کار، تکنیک سیم بافی را نیز یاد خواهید گرفت. ..


آموزش آویز سیمی نامتقارن DIY

DIY Asymmetrical wire wrapped pendant

یک آویز نامتقارن زیبا و آسان برای ساختن آن فقط با استفاده از یک مهره و مقداری سیم. این آموزش فهرستی از ابزارها و مواد و گام به گام را در اختیار شما قرار می دهد. ..


آموزش گوشواره گلدار با سیم لوستر

Chandelier wire wrapped Flower earrings

"تنها با چند تکه سیم یک جفت گوشواره گل لوستری زیبا بسازید. این کلاس به ما نشان می دهد که چگونه از چند تکه سیم برای ایجاد یک زیبایی خیره کننده استفاده کنیم."