Anouk Rose

بهره وری/تندرستی/رشد

اسم من انوک رز است و مربی توسعه شخصی و مربی آنلاین هستم.

در 15 سال گذشته من به عنوان معلم زبان انگلیسی کار کردم که به سمت مشاوره شغلی گسترش یافت. به همان اندازه که دیدن شاگردانم به مشاغل رویایی خود هیجان انگیز بود، مشاهده کردم که آنها به چیزی بیش از مشاوره در مورد جستجوی شغل و کمک در تکنیک مصاحبه نیاز دارند. بسیاری از مشتریان من با شناسایی ارزش های خود و یافتن هدف خود در زندگی مشکل داشتند. برخی برای بهره وری و تمرکز بیشتر به ابزار نیاز داشتند. دیگران در ایجاد یک شغل موفق بدون غفلت از سایر بخش های مهم زندگی خود مشکل داشتند.

این به من انگیزه داد تا در مورد هدف گذاری و بهره وری تحقیقات بیشتری انجام دهم. به زودی مشخص شد که موفقیت شخصی و حرفه ای همراه با مراقبت از خود است. در طول سال‌ها، تکنیک‌ها و روش‌های مؤثر بسیاری را برای کمک به ایجاد یک زندگی سازنده‌تر و در عین حال متعادل‌تر آموختم. من همچنین توانستم مجموعه ابزارهای خود را با تمرکز بر رشد و زندگی معنادار ایجاد کنم.

اگر به دنبال حسی تازه از وضوح و هدف هستید، یا خود را به انرژی نیاز دارید تا در نهایت آنچه مهم است را دنبال کنید، اگر می‌خواهید فشار بیش از حد را از بین ببرید و زندگی پرباری داشته باشید، دوره‌های من را که برای الهام بخشیدن طراحی شده‌اند را بررسی کنید. شما این کار را انجام دهید!

اگر فعال هستید، بیایید وصل شویم! :)



دوره های این مدرس:

آموزش هنر برنامه ریزی: استاد مدیریت زمان و افزایش بهره وری

The Art of Planning: Master Time Management & Increase Productivity

" آیا هر روز با احساس استرس یا خستگی مبارزه می کنید؟ آیا اغلب تلاش می کنید تا از حجم کاری خود ادامه دهید؟ یا فقط به دنبال ابزاری هستید که این کار را انجام دهد. .."


آموزش هنر مراقبت از خود: راهنمای نهایی برای سلامتی

The Art of Self-Care: The Ultimate Guide to Wellness

" آیا به دنبال راه هایی برای بازگرداندن شادی، آرامش و هدف به زندگی خود هستید؟ آیا اغلب احساس استرس و استرس می کنید؟ آیا می خواهید یک درمان ایجاد کنید. .."


آموزش هنر تعیین اهداف: نقشه راه خود را برای موفقیت ایجاد کنید

The Art of Setting Goals: Create Your Roadmap to Success

شاید این ضرب المثل را شنیده باشید که هدف بدون برنامه آرزویی بیش نیست. اگر در مورد چیزی رویاپردازی کنیم، اما هرگز برای توسعه یک فرآیند برای رسیدن به زمان نیاز نداریم. ..