BJ Lantz

هنرمند

من بسیار خوش شانس هستم که بیشتر عمرم را به عنوان یک هنرمند به صورت حرفه ای گذرانده ام. پس زمینه طراحی گرافیک من تحسین خوبی برای مهارت های تصویرسازی من بوده است که در 17 سال گذشته از طراحی های سطحی خود به تولیدکنندگان لوازم کادویی و دکوراسیون منزل برای استفاده در محصولاتی از جمله کارت تبریک، پرچم باغ، فرش، ظروف، مجموعه پارچه استفاده کرده ام. و تقریباً همه چیز در این بین.

در سالهای اخیر، توجه من بیشتر به هنرهای زیبای من معطوف شده است. من چندین سال است که نقاشی های انتزاعی می کشم و عاشق آزمایش با رسانه های مختلف هستم، اما تمرکز اصلی من کار با روغن، موم سرد و میکس مدیا است. هر نقاشی را که شروع می‌کنم احساس می‌کنم با یک بلیط باز در دست ایستاده‌ام... مقصد نامعلوم. من دوست دارم از کار خودم غافلگیر شوم. تکه های مورد علاقه من از نقاشی هایم آن جزئیاتی است که هیچ خاطره ای از خلق آنها ندارم، که به نظر می رسید خود به خود راه خود را به آنجا پیدا کرده اند، اما قصد وجود دارد. خواه من روی سریالی کار می کنم که یادآور مناظر است یا صرفاً حرکت، شکل و رنگ، می خواهم بیننده تعجب کند، مجذوب آنچه در زیر است، آنچه در دوردست است. من می خواهم آنها چیزهایی را ببینند که برای چشمانشان منحصر به فرد است - و هر بار که وارد آن قطعه می شوند، چیز کمی متفاوت ببینند. من می خواهم این قطعه داستانی را برای آنها تعریف کند که فقط به آنها تعلق دارد.

من جایگزین من The Archair Parisian است که به من یک منبع عکاسی خلاقانه می دهد (و گاهی اوقات سفر به پاریس :-)

وقتی طراحی نمی‌کنم، نقاشی نمی‌کشم، سفر نمی‌کنم یا دو گربه نسبتاً خراب بر من نظارت می‌کنند، می‌توانم در حال دوچرخه‌سواری سبزآهکی‌ام، پارو زدن بر روی رودخانه یا لذت بردن از روزهای تنبلی با شوهر 30 ساله‌ام باشم. سالها در قایق بادبانی ما "Adios" در فلوریدا.

دوره های این مدرس:

آموزش سطح 1 - شروع به کار با واکس سرد

Level 1 - Getting Started with Cold Wax Medium

این رسانه مهیج و همه کاره را کشف کنید و راه های زیادی را که می توانید آن را در فرآیند خود بگنجانید، کشف کنید. این کلاس مقدماتی – اولین بار در یک سری. ..


آموزش سطح 2 - خراش دادن سطح و فراتر از آن با مدیوم موم سرد

Level 2 - Scratching the Surface and Beyond with Cold Wax Medium

"سطح 1 - شروع به کار با مدیوم موم سرد" اصول اولیه را به شما ارائه داد و اکنون، "سطح 2 - خراش دادن سطح و فراتر از آن با مدیوم موم سرد" شما را d. ..