Cathy Wu

طراح و تصویرگر مستقل

کتی وو یک طراح و تصویرگر مستقل در سیاتل، WA است. در کنار کار به عنوان یک طراح UX/تصویر برای استارت آپ های فناوری، اشتیاق او به تصویرسازی در بسیاری از سرمایه گذاری های مستقل مانند فروشگاه etsy او، Itscathywu (https://www.etsy.com/shop/itscathywu) تحریک شده است. همچنین می توانید کارهای بیشتری از او را در http://itscathywu.com

بیابید
دوره های این مدرس:

آموزش The Art of Doodling II: Six Components to a Cuter Character

The Art of Doodling II: Six Components to a Cuter Character

"چه چیزی یک نقاشی را زیبا می کند؟ ناز بودن علم خاصی دارد، و چند راه ملموس برای تقویت عامل ناز بودن در یک ابله. در این هه سریع و سبک...."


آموزش دودل های خود را به کارت تبریک قابل چاپ تبدیل کنید

Turn Your Doodles Into Printable Greeting Cards

آیا تا به حال خواسته اید از نقاشی ها و ابله های خود چیزی کاربردی بسازید؟ به این کلاس بپیوندید و بیاموزید که چگونه ابله های خود را از کاغذ به دیجیتال تبدیل کنید و آن را قالب بندی کنید. ..


آموزش بهره وری خلاق: استراتژی های برنامه ریزی ساده برای مترجمان آزاد

Creative Productivity: Simple Planning Strategies for Freelancers

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که واقعا چقدر سازنده هستید، یا پیشرفت در فعالیت های خلاقانه خود برایتان دشوار است؟ در این کلاس، ما یک pe ایجاد خواهیم کرد. ..


آموزش چهره های ساده انسان دودل

Doodle Simple Human Figures

"انسان ها برخی از گویاترین و جالب ترین موضوعات برای کشیدن هستند، اما در عین حال می توانند ترسناک و پیچیده به نظر برسند. در این تعامل ...."


آموزش هنر ابله سازی قسمت سوم: خلاقیت را از طریق یک عادت کتاب طراحی توسعه دهید

The Art of Doodling Part III: Develop Creativity through a Sketchbook Habit

"نگه داشتن یک دفترچه طرح راه بسیار خوبی برای توسعه خلاقیت شماست. چه به دنبال تمرین طراحی، کشف سبک خود، کشف تکنیک های جدید، یا علاقه مندی باشید..."


آموزش هنر دودلینگ: تمرین هایی برای تقویت حافظه و خلاقیت

The Art of Doodling: Exercises to Boost Memory and Creativity

آیا می دانستید دودلینگ فوایدی دارد؟ مطالعات نشان داده اند که دودلینگ می تواند به بهبود حافظه و همچنین جرقه الهام بخشیدن و پرورش خلاقیت کمک کند. در این ..


آموزش هنر الفبا: ابله سازی کلمات و حروف با دست آزاد

Alphabet Art: Doodling Words and Letters Freehand

برای ایجاد حروف هنری لازم نیست خوشنویس یا طراح باشید. در این کلاس، به چند روش ساده و سرگرم کننده برای تقویت زیبایی شناسی می پردازیم. ..