Paula Caligiuri

روانشناس I/O
Paula Caligiuri، PhD یک روانشناس I/O است که به شرکت ها و رهبران کمک می کند تا موثرتر شوند.

Paula یک D'Amore- است. دانشکده تجارت مک کیم، استاد ممتاز تجارت بین‌الملل و استراتژی در دانشگاه نورث ایسترن. پائولا از طریق شرکت مشاوره خود، TASCA Global، به طور گسترده با سازمان ها و دانشگاه های پیشرو در زمینه انتخاب و توسعه دانشجویان و متخصصان چابک فرهنگی کار می کند. او یک مهمان متخصص مکرر در CNN و CNN International بوده است.

پائولا که به دلیل کارش در زمینه های مدیریت خارج از کشور، توسعه رهبری جهانی و چابکی فرهنگی به عنوان یکی از پرکارترین نویسندگان در تجارت بین الملل شناخته می شود. نویسنده یا نویسنده چندین مقاله و کتاب — از جمله Cultural Agility: Building Pipeline of Successful Global Professionals.

او همچنین بنیانگذار و مدیر اجرایی آزمایشگاه رهبری چابکی فرهنگی (CALL) است. ، یک برنامه داوطلبانه بین المللی تحت حمایت شرکت با مشارکت انجمن ملی سپاه صلح است.

پائولا دارای مدرک دکترا از دانشگاه پن ایالتی در روانشناسی صنعتی/سازمانی (I/O) و عضو SIOP است.
دوره های این مدرس:

آموزش شش مهارت برای توسعه چابکی فرهنگی

Six Skills to Develop Cultural Agility

مهارت هایی را بیاموزید تا به شما در ایجاد اعتماد، کسب اعتبار و همکاری با هر کسی، در هر مکان و در هر موقعیت جدید کمک کند.


آموزش مدیریت جهانی

Managing Globally

بیاموزید که چگونه در فرهنگ ها به طور م acrossثر رهبری کنید. به یک متخصص رهبری جهانی بپیوندید زیرا او نحوه ارزیابی محیط فرهنگی و مدیریت مناسب تیم های خود را توضیح می دهد.