Camilla D'Errico

d'Errico Studios Ltd. Creative Director

d Errico محصول تقسیم میراث او است، ایتالیایی و کانادایی که به یکی تبدیل شده اند: شیفتگی ایتالیایی، ادب کانادایی، و اعتیاد اولیه به کارتون های صبح شنبه، کمیک و مانگا. وقتی بزرگ شد، بیشتر از خواندن کتاب‌های درسی‌اش، دختران و اژدهاهای سکسی را ابله می‌کرد. در سال 1998 هنگامی که کامیلا برای اولین بار در کامیک کان سن دیگو شرکت کرد، متوجه شد که یک کار 9 تا 5 روزه او را می کشد و این همان کاری بود که او می خواست انجام دهد. به لطف انرژی بی امان، فداکاری، و کمبود خواب کافی، او رویای خود را دنبال کرده است که خلاقانه برای امرار معاش کار کند.

سبک منحصر به فرد کامیلا همچنان مورد تقاضا است و لیست مشتریان او شامل کمیک های Dark Horse، Image Comics، Random House، Tokyopop، Hasbro، Disney، Sanrio، Neil Gaiman است و او همچنین با شرکت های بازی های ویدئویی و فیلم در زمینه توسعه شخصیت کار می کند. . شخصیت ها و ویژگی های خود او، Tanpopo و Helmetgirls، مورد علاقه طرفداران و دنبال کنندگان هستند و اکنون الهام بخش لباس های Cosplay هستند. او آثار هنری زیبای خود را با موفقیت در انواع مختلفی از جمله پوشاک، لوازم التحریر و هدایا، لوازم جانبی، چاپ های هنری، و غیره به فروش رسانده و به آنها مجوز داده است و همچنان به گسترش برنامه صدور مجوز خود ادامه می دهد. نقاشی های پراحساس و شیوا او را به صدر رده های جنبش هنر معاصر جدید رسانده است و گالری اپرای نیویورک او را نمایندگی می کند.

او مفتخر است که توسط PacBlue Printing مستقر در ونکوور و تیم حرفه ای آنها برای تمام نیازهای چاپی خود پشتیبانی می شود و با آنها همکاری می کند.

کامیلا نمی‌تواند بدون روغن‌های محلول در آب "DUO" Holbein، لاته‌های چای سبز، کالاهای Hello Kitty و مانگا و انیمه‌های روزانه‌اش زندگی کند.

"درباره بیان آنچه احساس می کنند و احساس آنچه بیان می کنند."

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی تخیلی: توسعه شخصیت های هنری مفهومی

Imaginative Drawing: Developing Concept Art Characters

با کامیلا دیریکو، هنرمند مشهور طنز، تخیل و نقاشی‌های خود را در دفترچه طراحی خود گسترش دهید. در این کلاس 25 دقیقه ای، شما به کامیلا می روید. ..


آموزش مبانی مانگا: تصویرسازی دیجیتال

Fundamentals of Manga: Digital Illustration

"در این کلاس، شما اصول اولیه تصویرسازی مانگا را یاد خواهید گرفت. ما موضوعات ضروری تصویرسازی و مهارت های فنی را بررسی خواهیم کرد و شما آن را دنبال خواهید کرد..."