Kelly Witmer

نقاش، سرامیک، نویسنده و غیره

من یک هنرمند تجسمی هستم که در انواع رسانه ها کار می کنم، اما بیشتر به خاطر آبرنگ های انتزاعی ام که می توانید در بسیاری از شرکت های چاپ آنلاین و کاتالوگ های Anthropologie پیدا کنید، شناخته شده ام. من مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه هنر در فیلادلفیا، PA دریافت کردم و اکنون وقت خود را بین لس آنجلس و جاشوا تری تقسیم کردم. من اولین کلاس Skillshare خود را طی یک اقامت 6 ماهه در مکزیک منتشر کردم - من عاشق سفر و تجربه فرهنگ های جدید هستم! برای دیدن آخرین کارهایم به من بپیوندید یا به وب سایت من نگاهی بیندازید!

دوره های این مدرس:

آموزش هنر خود را به صورت آنلاین و فراتر از آن، به هتل ها، طراحان داخلی و چاپ در سایت های درخواستی بفروشید

Sell your art online and beyond, to hotels, interior designers and print on demand sites

این کلاس برای هنرمندانی است که به دنبال راه های جدیدی برای فروش آنلاین آثار خود و ایجاد جریان های درآمدی خارج از مسیر گالری سنتی هستند. پس از داشتن بسیاری از fe. ..


آموزش چگونه آثار هنری خود را برای فروش چاپ آنلاین دیجیتالی کنید

How to digitize your artwork to sell prints online

"بعد از اینکه اولین کلاسم را در زمینه ساخت آبرنگ های انتزاعی ساختم،  https://www. skillshare. com/classes/Abstract-Watercolors-create-a-series-for-a-gallery-wall/202714. . .."


آموزش مناظر انتزاعی آسان برای مبتدیان، با مواد فوق العاده ارزان

Easy abstract landscapes for beginners, with super cheap materials

"اخیراً من آبرنگ را به یک مبتدی آموزش می دادم و از این منظره انتزاعی ساده به عنوان مثال استفاده کردم و متوجه شدم که این یک راه عالی برای آزمایش است..."


آموزش آبرنگ های انتزاعی - یک سری برای دیوار گالری ایجاد کنید

Abstract Watercolors - create a series for a gallery wall

"در این کلاس من شما را با روند ساخت آبرنگ های انتزاعی آشنا خواهم کرد. ابتدا در مورد مواد مختلفی که استفاده می کنم و آنچه برای یک بیگی پیشنهاد می کنم صحبت می کنم."