Leyla Torres

پروژه های هنری آسان برای غنی سازی زندگی شما

"هنر زمانی است که صدای تق تق را از روح خود می شنوید - و پاسخ می دهید." ~Terri Guillemets

در تمرین استودیویی، خلاقیت را از طریق نوشتن، نقاشی با آبرنگ، و اوریگامی، هنر تا کردن کاغذ کشف می‌کنم. این فعالیت‌های هنری وسیله‌ای برای پرورش روحیه خلاق و در عین حال تقویت حس آرامش درونی و بازی در زندگی روزمره ما هستند.

|


در وب‌سایت من، کارهای هنری و تصویرسازی آبرنگ و کتاب‌های کودکانم را خواهید یافت. در OrigamiSpirit.com، دستورالعمل‌های ویدیویی اوریگامی و اطلاعات و منابع زیادی در مورد هنر تا کردن کاغذ پیدا خواهید کرد.

خلاقیت هنری و توانایی بازی مهارت هایی هستند که به ما کمک می کنند زندگی کامل تری داشته باشیم و انسان های بهتری شویم. وقتی خودمان را بهبود می‌بخشیم، برای کمک به بهبود دنیای اطرافمان مجهزتر هستیم.

من عاشق آموزش و کمک به افراد هستم که پتانسیل خلاقانه خود را آزاد کنند و از این فرآیند به همان اندازه که نتیجه آن است قدردانی می کنم.

من همچنین از عکاسی، زبان، دوچرخه سواری و رقص لذت می برم. اسپانیایی زبان مادری من است و انگلیسی زبان من است.

ایالت دوست‌داشتنی ورمونت، ایالات متحده، جایی است که من آن را خانه می‌نامم و با همسرم جان ساتون و لیدی کوکو، گربه شیرین ما، زندگی می‌کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه رنگ آمیزی سیب در آبرنگ - تصویر غذا

How to Paint an Apple in Watercolor –Food Illustration

در این کلاس شما از طریق یک فرآیند گام به گام دقیق برای رنگ آمیزی یک سیب واقع گرایانه در آبرنگ راهنمایی خواهید شد. ما با طراحی سیب شروع می کنیم. ..