Elizabeth Olwen

طراح الگوی سطح

الیزابت اولون یک طراح چاپ و الگوی کانادایی است که در پرتغال زندگی می کند. او به خود می بالد که الگوها و تصاویر بسیار مورد توجهی را خلق می کند که با عشق، تکه تکه، به چیزی خاص مونتاژ می شوند. الیزابت با الهام از دنیای اطرافش - از جنگل های زیبای انتاریو، رنگ های پاستلی و کاشی های لیسبون، سفرهای گرامی و فراوان او به خارج از کشور، و سفر خود کاوش به سوی تمام قلبش - به دنبال این میل است که با هر قدمی که برمی دارد چیز زیبایی را پشت سر بگذار می‌توانید کارهای او را در سرتاسر جهان بیابید، روی محصولاتی از دکور گرفته تا کاغذ، پارچه و ملافه برای مشتریانی مانند Cloud9 Fabrics، Crate + Kids، Tokyu Hands Japan، Mixbook و بسیاری دیگر. با او در .

همراه باشید

در

بیشتر کاوش کنید
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر طراحی الگوهای تکراری در ایلاستریتور

Introduction to Designing Repeat Patterns in Illustrator

"می‌خواهید یک الگوی تکرار طراحی کنید؟ به هزاران دانش‌آموز موفق Skillshare بپیوندید که یاد گرفته‌اند چگونه یک تصویر الگوی تکرار یکپارچه با po... ایجاد کنند."


آموزش Pattern Design II: نگاهی خلاقانه به مجموعه الگوهای کامل

Pattern Design II: A Creative Look at a Full Pattern Collection

"به الیزابت اولون، طراح محبوب سطح، برای یک کلاس 35 دقیقه ای دعوت کننده و الهام بخش در مورد طراحی یک مجموعه الگوی کامل بپیوندید! این کلاس نه..."


آموزش طراحی الگو: آثار هنری خود را در محصولات زنده کنید

Pattern Design: Bring Your Artwork to Life on Products

به الیزابت اولون، طراح محبوب سطح، برای یک کلاس 60 دقیقه ای دعوت کننده و الهام بخش در مورد تجسم آثار هنری خود بر روی محصولات بپیوندید! وقتی الیزابت فی. ..