Diana Escamilla

سازنده، سازنده و معلم

سلام! من دیانا هستم!

چیزهای ضروری که ممکن است بخواهید درباره من بدانید در اینجا آمده است: من به دیزنی، گربه ها، موزیکال ها، یادگیری، ساختن کاردستی و ایجاد چیزهایی با دستانم وسواس دارم.

از زمانی که یادم می‌آید، عاشق تلاش و یادگیری تکنیک‌های جدید بودم تا بتوانم به خلق چیزهایی برای خودم یا خانواده و دوستانم ادامه دهم.

این باعث شد که طراح و تزیین کیک شوم، جارو ببافم، با شیشه کار کنم، یادگاری بسازم با گل های فشرده، حتی یاد گرفتم که چگونه پلاستیک های زیستی درست کنم. برخی از یادگیری ها موفقیت و برخی دیگر شکست هستند - من فکر می کنم هر دو به روش خود جادویی هستند!

آیا گفته ام که عاشق یادگیری هستم؟ خب، من هم عاشق تدریس و به اشتراک گذاشتن آموخته ها و تجربیاتم با دیگران هستم. من به صورت محلی در زادگاهم مونتری، مکزیک تدریس کرده‌ام و مشتاقانه منتظرم تا مدتی و اولین کلاسم، کاغذ دوزی خلاقانه، را با شما به اشتراک بگذارم!

این یک کاردستی کند است - و این بهترین بخش است! اخیراً متوجه شدم که در یک مارپیچ بی پایان از انتظار فوری، خوب ... همه چیز هستم! نتایج فوری، تسلط فوری به مهارت، حمل و نقل فوری، غذای فوری... و غیره.

بنابراین تصمیم گرفتم این چرخه را بشکنم و در برابر بی‌واسطگی موضعی سرکش داشته باشم! و چه راهی بهتر از صرف وقت برای یادگیری و ساختن چیزی با دستان خودم.

امیدوارم به من بپیوندید تا با هم بتوانیم در برابر فوریت ایستادگی کنیم، یک مهارت جدید بیاموزیم و با دنیا به اشتراک بگذاریم که وقتی وقت خود را صرف می کنید چه اتفاقی می افتد.

اینستاگرام: @dianaescamillagarza

اینجا اولین کلاس من است! امیدوارم یک روز بگویم: "این کلاسی است که همه چیز را شروع کرد"

آیا آماده‌اید تکنیک‌های گلدوزی را بیاموزید که به شما امکان می‌دهد در حالی که در این دنیای پرشتاب مکث می‌کنید و لحظه‌ای برای خود پیدا می‌کنید، با دستانتان هنر کاغذی زیبایی خلق کنید؟

در این کلاس به من بپیوندید، جایی که به شما یاد می‌دهم چگونه قطعات، دکور یا هنرهای خیره‌کننده بسازید، همانطور که یاد می‌گیرید و نحوه گلدوزی روی کاغذ را تمرین می‌کنید.

در طول سفر با هم، موارد زیر را پوشش خواهیم داد:

  • موادی که من استفاده می کنم
  • آماده چاپ برگه تمرین، پوستر و دوخت و راهنمای رنگ
  • شش تکنیک گلدوزی
  • هک ها، نکات و ترفندهای من
  • چگونه کاغذ خود را برای گلدوزی آماده کنیم
  • برخی از مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوید و نحوه حل آنها
  • نکاتی درباره تکمیل پروژه کلاس خود

هنگامی که تمام دروس این کلاس را تماشا کردید، با استفاده از پوستر آماده چاپ الهام گرفته شده از اواسط قرن که من ارائه دادم یا طرح خود را ایجاد می کنید، یک پروژه گلدوزی شده ایجاد می کنید. p>

بهترین بخش این است که این تکنیک های گلدوزی بسیار ساده و قابل دسترس برای صنعتگران در همه سطوح است. چه مبتدی باشید که به دنبال یک کاردستی جدید برای یادگیری هستید یا مهارت دارید و می خواهید گلدوزی روی کاغذ را به عنوان یک رسانه امتحان کنید، این کلاس برای بردن شما به آنجا ساخته شده است. یادگیری را از اینجا شروع کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش گلدوزی دستی خلاقانه روی برگ: بخیه بزنید و یک اثر هنری پایدار بسازید

Creative Hand Embroidery on Leaves: Stitch & Make a Sustainable Piece of Art

آیا آماده اید که دست و ذهن خود را به هم متصل کنید تا یاد بگیرید چگونه لمس خود را به طبیعت اضافه کنید تا روی برگ ها گلدوزی کنید؟ بهترین بخش این است که تمام مهارت ها در این کلاس است. ..


آموزش Arroz con Leche: بازسازی گوهر آشپزی مادربزرگم

Arroz con Leche: Recreating my Great Grandmother's Culinary Gem

"درباره این کلاس به کلاس Arroz con Leche خوش آمدید! آماده شوید تا خامه‌ای‌ترین و خوشمزه‌ترین آرروز کون‌له‌ای را که تا به حال امتحان کرده‌اید درست کنید. در این کلاس، ما d. .."


Pan Dulce: آموزش درست کردن کانکاهای مکزیکی خانگی عالی

Pan Dulce: Learn to Make the Perfect Homemade Mexican Conchas

"آماده شوید تا طعم یکی از مشهورترین پن دولچه (نان شیرین) مکزیک را به خانه خود بیاورید، Concha. این خوراکی شیرین مکزیکی ها را خوشحال کرده است. .."


آموزش کاغذ دوزی خلاقانه: مراحل ساده برای خلق آثار هنری خیره کننده

Creative Paper Embroidery: Simple steps to creating stunning pieces of art

"آیا آماده‌اید تکنیک‌های گلدوزی را بیاموزید که به شما امکان می‌دهد همزمان با مکث در این دنیای پرشتاب، هنر کاغذی زیبایی را با دستان خود خلق کنید؟