Rebecca Brizi

استراتژی و رشد کسب و کار

سلام و به صفحه نمایه من خوش آمدید.

من ربکا جی بریزی هستم، یک مشاور تجاری، خواننده مشتاق و نوشیدنی فداکار قهوه. به طور عمده: من به اینکه چگونه سیستم ها و برنامه ها شما را در کارتان بهتر می کنند معتقدم. زیرا زمانی که نیازی به نگرانی در مورد "چیز بعدی" نباشید، می توانید از تمام انرژی برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید.

دروس من همه بر اساس این نظریه است. این موادی است که من برای مشاوره با مشتریانم و اداره کسب و کار خودم استفاده می کنم. دوره‌هایی برای مترجمان آزاد و دوره‌هایی برای کسب‌وکارهای کوچک و دوره‌هایی که برای هر دو کاربرد دارند پیدا خواهید کرد.

کمی در مورد سوابق من: یازده سال کار در یک شرکت نرم افزاری را گذراندم، در مرحله راه اندازی اولیه به آن پیوستم و شرکت را از طریق تغییر محصول به تاسیس یک بازار جدید و شرکت تابعه در ایالات متحده منتقل کردم. دومی بیش از 45 درصد از رشد کسب و کار (از نظر حجم و ارزش) را در عرض 3 سال ایجاد کرد.

مهمتر از همه: تاثیر استراتژی خوب را یاد گرفتم. به عبارت دیگر، اهمیت حصول اطمینان از اینکه همه اهداف تجاری، برنامه‌ها، افراد و منابع ما به درستی هماهنگ شده‌اند و در جهت یک هدف کار می‌کنند.

از مارس 2017، من به صورت آزاد کار می کنم و به ارائه مشاوره، آموزش، و برنامه ریزی برای مشاغل کوچک و متوسطی می پردازم که در حال ایجاد بازار خود هستند یا استراتژی های رشد جدیدی را دنبال می کنند.

امیدوارم از دوره های من لذت ببرید، امیدوارم ایده های جدید و عالی برای کسب و کار خود بیاموزید، و من شما را تشویق می کنم که سوالات، داستان های موفقیت و نظرات خود را برای من ارسال کنید.

چه دانش آموزان می گویند

"ربکا واقعا عالی بود، او به وضوح چیزهای خود را می داند. امیدوارم با او در ارتباط باشم، زیرا احساس می کنم او منبع بسیار خوبی خواهد بود!"

" من دوست دارم که چگونه او از من سؤالات را می پرسد تا بتوانم ارزش خود را برای خودم تعیین کنم"

"واضح، واقع بینانه عملی"

" این به من ابزارهای شگفت انگیزی داد تا با آنها کار کنم"



دوره های این مدرس:

آموزش فروش و خدمات مشتری: نوشتن یک پیشنهاد ارزش از طریق دیدگاه مشتری

Sales & Customer Service: Writing a Value Proposition Through the Perspective of the Customer

یک پیشنهاد ارزشی ایجاد کنید که مشتریان شما با مشاور مدیریت، ربکا گبهارت بریزی ارتباط برقرار کنند! ارزش، درست مانند زیبایی، در چشم انسان وجود دارد. .."


آموزش مشتری ایده آل خود را پیدا کنید، جذب کنید و با آن کار کنید: نمایه مشتری خود را بسازید

Find, attract, and work with your ideal client: build your Customer Profile

«وقتی در مورد نمایه مشتری صحبت می‌کنید، درباره مشخصات جمعیتی یک مشتری چیزهای زیادی خواهید شنید: موقعیت مکانی، سن، شغل، وضعیت تأهل، و حتی الگوهای خرید…»


آموزش سخنرانی عمومی ساده و سرگرم کننده است.

Public speaking made simple… and fun.

«سخنرانی عمومی به دو دلیل اصلی دشوار است: عصبی بودن خودمان، و عدم تجربه و با این حال، ارائه ارائه فوق العاده مفید است. من. .."


آموزش چگونه به یک مشاور کسب و کار آزاد تبدیل شویم

How to Become a Freelance Business Consultant

راهنمای گام به گام شما برای راه اندازی کسب و کار مشاوره آزاد. احتمالاً قبلاً برخی از مشاغل آزاد را می شناسید: یک طراح گرافیک،  کپی رایتر، عکاس. ..


آموزش تفویض اختیار موفق: راهنمای گام به گام

Successful delegation: a step by step guide.

"من خوش شانس شدم. همانطور که کسب و کار کوچک من رشد کرد، یک کارمند جدید استخدام کردم و به او وظیفه ای واگذار کردم. سه روز بعد او به من گفت که این کار را به گونه ای انجام داده است که من نداشتم. .."


آموزش ایجاد تعادل در زندگی کاری: ایجاد هماهنگی از استرس

Work life balance reimagined: create harmony from stress

«تعادل زندگی کاری دوباره به تصویر کشیده شد آیا از شنیدن جمله "ساعت های کافی در روز وجود ندارد" خسته شده اید؟ مخصوصاً وقتی شما هستید که آن را می گویید؟ شما نمی توانید انتخاب کنید. .."


آموزش بررسی های پس از اقدام و درس های آموخته شده

After Action Reviews and Lessons Learned

«مدیریت پروژه این است که تلاش‌های شما در مسیر و محدوده کار شما حفظ شود. درس های آموخته شده چیزی است که باعث می شود پروژه بعدی حتی بهتر از این o باشد. .."


آموزش فروش و خدمات مشتری: ایجاد یک فرآیند فروش از طریق درک سفر خریدار

Sales & Customer Service: Crafting a Sales Process Through Understanding the Buyer's Journey

با مشاور مدیریت، ربکا گبهارت بریزی، فرآیند فروش را ایجاد کنید که نیازهای مشتری شما را در اولویت قرار دهد! اغلب اوقات فرآیندهای فروش در ri ایجاد می شوند. .."