Korryn Haines

ادمین نینجا | Tech Nerd | Encore Admin

بیش از 10 سال تجربه پشتیبانی اداری از زمان کار خود در صنایع مختلف از جمله املاک، مهمان نوازی، مشاوره مهندسی، بازاریابی مستقیم، دولت محلی و ساخت و ساز. کورین در سال 2016 وارد کسب و کار دستیار مجازی خود شد. از زمان این حمله تصادفی به مالکیت کسب و کارهای کوچک، او دانش و تجربه متنوع خود را در ارائه خدمات به مشتریانش که به همان اندازه در صنایع خود متفاوت هستند، به ارمغان آورده است.

Korryn با مهارت‌های شدید خود در زمینه نرم‌افزار و فناوری، متوجه می‌شود که صاحبان مشاغل کوچک (به ویژه صاحبان مشاغل آنلاین انفرادی) برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مختلفی در اختیار دارند و از آنها استفاده می‌کنند، اما گاهی اوقات نه به بهترین شکل ممکن.

بنابراین، برای کمک به مردم برای درک فناوری مورد استفاده، او تصمیم گرفته است که دانش و تجربه مدیریتی خود را برای کمک به آموزش و راهنمایی در مورد نحوه استفاده حداکثری از برنامه‌هایی مانند Google Workspace (G Suite سابق) به ارمغان بیاورد. مورد علاقه) در مشاغل آنها.

مشاوره ادمین Encore کسب‌وکار Korryn در بریزبن، استرالیا مستقر است، و او عضو فعال صنعت VA است و همچنین یک مالک کسب‌وکار برنده جوایز است، خدمات تأیید شده مرجع ارائه‌دهنده عضو شبکه Virtually Yours VA، یک Google Workspace شریک خدمات فروش مجدد، و گواهی G Suite از طریق Coursera.

دوره های این مدرس:

آموزش 3 ابزار برتر Google Workspace (G Suite سابق) که بهره‌وری را افزایش می‌دهند

Top 3 Google Workspace (formerly G Suite) Tools That Enhance Productivity

Google Workspace (سابق G Suite) به دلیل سهولت استفاده، مقرون به صرفه بودن، و اتصال به سرعت توسط افراد و صاحبان مشاغل کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. ..