Ben Clardy

مربی املاک و مستغلات

اسم من بن کلاردی است.

من یک کارآفرین املاک و مستغلات هستم، اما در قلبم یک معلم هستم.

من با کیفیت بالا / دوره های املاک و مستغلات کم هزینه را برای دانشجویان خود ایجاد می کنم.

من در حرفه سرمایه گذاری خود اشتباهات زیادی مرتکب شده ام. یکی از آنها که همیشه در خاطرم خواهد ماند روزی است که یک چک 25000 دلاری برای یک "گورو املاک" نوشتم که قول داده بود هر آنچه را که برای موفقیت در املاک و مستغلات نیاز دارم به من بیاموزد. اشتباه بزرگ.

من آن روز مقدار بسیار زیادی پول از دست دادم، اما چیز مهمی یاد گرفتم:

یاد گرفتم که می‌خواهم دیگران را از انجام همان اشتباه پرهزینه نجات دهم.

می بینید، برای مردم غیرعادی نیست، بنابراین برای یادگیری طناب در املاک و مستغلات، 10 هزار، 20 هزار یا حتی 50 هزار دلار هزینه کنید... اما کاملاً غیر ضروری است.

هدف من ارائه با کیفیت برتر دوره های آموزشی املاک و مستغلات با قیمت بسیار پایین است. p>

من مشتاق کمک به دیگران برای غلبه بر ترس‌ها، چالش‌ها و موانع خود در حین پیشرفت به سمت اهداف خود هستم.

از کمک به افراد برای موفقیت لذت می برم. فکر می‌کنم اینگونه هستم، زیرا می‌دانم مبارزه چقدر می‌تواند واقعی باشد - و مبارزه برای هر فردی متفاوت است. با این حال، علی رغم چالش های شخصی شما، موفقیت می تواند از آن شما باشد. در واقع فقط یک منبع برای اطلاعاتی که نیاز دارید پیدا کنید، آن را یاد بگیرید و به کار ببرید... و من می خواهم با تبدیل شدن به منبع اطلاعات شما، ارائه آموزش به شما و راهنمایی شما در هر مرحله از همانطور که دانش جدید خود را به کار می گیرید، پردازش کنید.

نزدیک به 2 دهه است که برای خودم کار کرده‌ام و قصد ندارم به شغل 9-5 برگردم - یا برای شخص دیگری کار کنم. زمانی که طعم آزادی املاک و مستغلات را چشیدید، مطمئن هستم که شما هم همین احساس را خواهید داشت!

بنابراین، در حال حاضر من یک سرمایه گذار تمام وقت املاک و مستغلات هستم. زمانی که من معامله املاک و مستغلات را نمی بندم، معمولا به دیگران آموزش می دهم که چگونه می توانند همین کار را انجام دهند!

در نهایت، فکر می‌کنم مفید باشد که بدانم دوره‌هایم را بر اساس نیازهای خاصی ایجاد می‌کنم که دانش‌آموزم درخواست می‌کند. من پیام‌ها و نظرسنجی‌ها را می‌فرستم و از دانش‌آموزانم می‌پرسم که دوست دارند چه چیزی تدریس کنم. سپس دوره‌هایی را ایجاد می‌کنم که به آن نیاز خاص پاسخ می‌دهند. این روند من است!

باشه، برای من کافی است. دوره های من را بررسی کنید و به من بگویید که چه کاری می توانم انجام دهم تا به شما در رسیدن به موفقیت کمک کنم!

خوشحالم که کمک کنم. ;)

~بن

دوره های این مدرس:

آموزش قراردادهای املاک عمده فروشی | قسمت 1 | قرارداد خرید و فروش "سمت خرید".

Wholesale Real Estate Contracts | PART 1 | "Buy-Side" Purchase & Sale Agreement

«به قسمت 1 قراردادهای عمده فروشی املاک خوش آمدید! در این کلاس، نحوه استفاده از تقویت کننده خرید «سوی خرید» را یاد خواهید گرفت. قرارداد فروش این قرارداد ویژه است. .."


آموزش خرید و نگهداری: نحوه خرید، تعمیر، مستاجر و مدیریت اجاره

BUY & HOLD: How To Buy, Fix, Tenant & Manage Rentals

«به خرید آمپر خوش آمدید؛ نگه دارید! این دوره املاک و مستغلات به شما نحوه خرید، توانبخشی، مستاجر و مدیریت املاک اجاره ای را می آموزد! به من اجازه دهید که با گفتن به شما شروع کنم. .."


آموزش BLUEPRINT BLUEPRINT: کلاس کارشناسی ارشد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات | خرید خانه های وثیقه برای سودهای عظیم

THE PROBATE BLUEPRINT: Real Estate Investing Master Class | Buying Probate Houses For HUGE Profits

«به درخواست دانش‌آموزانم،  این کلاس را ایجاد کرده‌ام تا دستورالعمل‌های خاصی در مورد نحوه تسلط بر جایگاه سرمایه‌گذاری در املاک Probate ارائه کنم. هدف من این است. .."


آموزش قراردادهای املاک عمده فروشی | قسمت 5 | اصلاح و یافتن یک راک استار نزدیکتر

Wholesale Real Estate Contracts | PART 5 | Amendment & Finding A ROCKSTAR Closer

"به قسمت 5 از قراردادهای املاک و مستغلات من برای کلاس عمده فروشی خوش آمدید. در این کلاس درباره اصلاحیه و همچنین نحوه نزدیک‌تر شدن معامله ROCKSTAR آشنا می‌شوید. ..."


آموزش قراردادهای املاک عمده فروشی | قسمت 2 | قرارداد خرید و فروش "سمت فروش".

Wholesale Real Estate Contracts | PART 2 | "Sell-Side" Purchase & Sale Agreement

«به قسمت دوم قراردادهای عمده فروشی املاک خوش آمدید. در این کلاس، تقویت کننده خرید "Sell-Side" را پوشش خواهیم داد. قرارداد فروش این قرارداد به ویژه است. .."