Pablo Colapinto

-

دکتر پابلو کولاپینتو یک فیلمساز و دانشمند کامپیوتر است که در زمینه هندسه و انیمیشن در زمان واقعی تخصص دارد. او در تمرین خود از ریاضیات و برنامه نویسی گرافیک برای تولید و بررسی ساختارهای مکانی از جمله اشکال کریستالوگرافی ، بیولوژیکی ، معماری و n بعدی استفاده می کند. این آزمایشات منیفولد آثار هنری او را هدایت می کند که شامل مطالعه رمزگذاری و ادراک حرکت است. پیش از این یکی از همکاران Olivia Long Converse در شبیه سازی های بیولوژیکی و همکار رابرت دبلیو دویچ در غوطه وری سه بعدی در تأسیسات AlloSphere ، پابلو دکترای خود را از برنامه رسانه هنر و فناوری در دانشگاه کالیفرنیا ، سانتا باربارا در سال 2015 و لیسانس دریافت کرده بود. در مطالعات بینایی و محیطی از دانشگاه هاروارد در سال 2000. در سال 2005 ، او یک Pew Fellowship in the Arts دریافت کرد ، و در کانون هنرهای آتلانتیک و مرکز تلویزیون تجربی نیز هنرمند مقیم بوده است. کارهای 2D و 3D وی در BAM ، تئاتر عمومی نیویورک ، مرکز لینکلن ، انجمن ژاپن ، مؤسسه هنرهای معاصر ، در فیلادلفیا و اپرای کلانشهر نیویورک به نمایش گذاشته شده است. او دوره های دانشگاهی را در زمینه برنامه نویسی OpenGL ، سیستم های تعبیه شده ، فیلمبرداری آزمایشی مستند ، رسانه های جدید تعاملی و فناوری های همهجانبه تدریس کرده است.

دوره های Pablo Colapinto | دانلود آموزشهای Pablo Colapinto:

آموزش یادگیری OpenGL

Learning OpenGL

بیاموزید که چگونه با OpenGL ، API استاندارد جهانی برای گرافیک های چند پلتفرمی ، گرافیک های 2D و 3D در زمان واقعی ارائه دهید.