Laura Meoli-Ferrigon

با کلاس های من خلاق شوید!



سلام، من لورا هستم. من یک مربی با تجربه، خالق محتوا، نویسنده میزبان پادکست با بیش از 13 سال تجربه هستم. دستاوردهای من عبارتند از جایزه امی نیویورک، هفت جایزه تلی و برنده چندین جشنواره پروژه های من، "Give a Little"، "Women of Action"، "Perspective"، و "Granville T. Woods Documentary".



> با ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در ارائه طراحی آموزشی، هدف من این است که نسل بعدی را برای گفتن داستان‌های نشاط‌آور و خلاقانه برای تبدیل جهان به مکانی بهتر توانمند کنم. با ترکیب تئوری پردازش شناختی، 12 اصل طراحی مایر، و استراتژی های تفکر طراحی عملی با جدیدترین فناوری آموزشی
، امیدوارم بتوانم حفظ و تعامل یادگیرنده را به حداکثر برسانم. ایجاد آموزشی چند پلتفرمی رسانه ای برای سبک های مختلف یادگیری، هدف من این است که زبان آموزان در تمام سنین را الهام بخشم تا به بهترین خود تبدیل شوند.

به عنوان میزبان پادکست LoudaVision، با کارشناسان در زمینه های مختلف در مورد موضوعات مرتبط با خلاقیت، اشتیاق و علاقه مصاحبه می کنم. موفقیت شغلی. این پادکست حتی الهام‌بخش کتاب من، "شفافیت برای شغل خلاقانه شما" بود که هدف آن کمک به هنرمندان گرسنه‌کشیده و در حال مبارزه است که راه‌هایی برای کسب درآمد از طریق انجام کاری که دوست دارند پیدا کنند.

برای اطلاعات بیشتر و ارتباط با من لطفا از وب سایت من www.LauraMeoli.com

دیدن کنید
دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ایجاد، ضبط و اشتراک گذاری پادکست با کیفیت بالا

How to Create, Record & Share High Quality Podcasts

این راهنمای سریع از A تا Z برای پادکست هر چیزی را که برای ایجاد، ضبط و اشتراک گذاری پادکست خود نیاز دارید، توضیح می دهد. این طراحی شده است تا شما را با ..


آموزش پادکست مبتنی بر هوش مصنوعی در کلاس درس

AI-Powered Podcasting in the Classroom

"قدرت پادکست را به عنوان یک ابزار ارزیابی جذاب در کلاس درس خود باز کنید! این دوره معلمان را در استفاده از پادکست برای الهام بخشیدن به دانش آموزان راهنمایی می کند.