Ryan Feerer

طراح و تصویرگر. رستوران ابی هاوس.

 یک بومی تگزاس، طراح، تصویرگر، رستوران‌دار و مربی متخصص در برندسازی، بسته‌بندی و تصویرسازی. از سال 2010، من طراحی هنر را در دانشگاه مسیحی Abilene تدریس کرده‌ام و چندین دوره در زمینه تایپ، اینفوگرافیک، چاپ‌سازی و برند هویت تدریس می‌کنم.

پس از سال‌ها کار در نیویورک به عنوان طراح پروژه‌هایی مانند آلبوم Red Hot، به تگزاس بازگشتم. اخیراً برای American Express، Cheerios، Etsy، Target و Uppercase Magazine کار کرده ام. در سال 2012، من و جیمبو جکسون Abi-Haus را افتتاح کردیم، یک رستوران Abilene که به‌خاطر غذاهای متنوع، کوکتل‌های صنایع دستی و آبجوهای محلی معروف است. با استفاده از تخصص طراحی خود، یک سبک نام تجاری جامع، هندسی و متمایل به یکپارچهسازی با سیستمعامل ایجاد کردم تا روح سرمایه گذاری آنها را منتقل کنم. سال ها بعد، هر لحظه در ابی هاوس همچنان مهمانانش را مجذوب خود می کند.

من دارای یک MFA از نیویورک هستم، با اسطوره‌های Milton Glaser و  مطالعه کرده‌ام، و تحسین گسترده‌ای از منابع معتبری مانند Type Director's Club و AIGA دریافت کرده‌ام. من در حال حاضر با همسر، دختر و پسرم در ابیلین، تگزاس زندگی می‌کنم.

دوره های این مدرس:

طراحی وثیقه برند: آموزش موردی با رستوران ابی هاوس

Designing Brand Collateral: A Case-Study Tutorial with Abi-Haus Restaurant

برندهای بزرگ چگونه اتفاق می‌افتند؟ و به عنوان یک طراح، چگونه این تجربه را برای مهمانان و طرفداران ایجاد و پرورش می دهید؟ رستوران ها چارچوب مناسبی برای یادگیری هستند. ..