Eleanor Pigman

مهره دوزی معاصر

  "من همیشه به تغییر صنایع دستی سنتی علاقه مند بوده ام"

قبل از اینکه النور شروع به ساختن هنر با مهره کند، در درجه اول یک هنرمند آبرنگ بود. او پس از شاگردی نزد یک طراح جواهر، عاشق دنیای منجوق کاری شد، مغازه بسته شد و هزاران دانه دانه به ارث برد. سپس با وظیفه تبدیل این مهره ها به هنر مواجه شد.

کار او با پرتره آغاز شد و سپس به دنیای دریایی منتقل شد. او می گوید: "رسانه بی حد و حصر است و من عاشق تلاش برای ایجاد غیرممکن هستم". پس از انتشار  و دریافت افتخار کنگره برای «امید زنده نگه داشتن از طریق هنر»، او شروع به پیشبرد این رسانه حتی بیشتر کرد.

کارهای النور همه با دست با نخ، سوزن، روی نمد با مهره دوزی شده است. او چندین دوخت مختلف سنتی و غیر سنتی را برای ایجاد یک جلوه مجسمه منحصر به فرد ترکیب می کند. کاغذ، پارچه و مش نیز در آثار او یافت می شود.

Eleanor Pigman در اصل اهل نیویورک است. او مدرک کارشناسی خود را از موسسه هنر شیکاگو و کارشناسی ارشد خود را در هنر درمانی از دانشگاه ایلینوی در شیکاگو دریافت کرد. او یک هنرمند گلدوزی خودآموخته است که در حال حاضر در سن پترزبورگ فلوریدا زندگی می کند.

به او و سفرش بپیوندید تا این قطعات مهره دوزی منحصر به فرد و الهام بخش را بسازید!

مشاهده کارهای بیشتر او در:

دوره های این مدرس:

آموزش گلدوزی منحصر به فرد: استخر جزر و مد مرجانی خود را مهره بزنید!

Unique Embroidery: Bead Your Own Coral Tide Pool!

سلام! کلاس من شما را با دوخت های مختلف مهره دوزی آشنا می کند تا قطعه مهره ای انتزاعی 3x3 اینچی استخر جزر و مد مرجانی خود را بسازید. این کلاس یارو خواهد کرد. ..