Katie Lane

وکیل و مربی مذاکره

هی، من کیتی هستم! من به متخصصان خلاق آموزش می دهم که چگونه از حقوق خود محافظت کنند و برای کارشان دستمزد منصفانه ای دریافت کنند.

من وکیلی هستم که با افرادی کار می‌کنم که کارهای خلاقانه برای امرار معاش انجام می‌دهند: سازندگان کمیک، طراحان بازی، تصویرگران، متخصصان بازاریابی، موسیقی‌دانان و نویسندگان. من همچنین به عنوان یک مربی مذاکره کار می کنم و به افرادی که از درگیری می ترسند کمک می کنم تا با اطمینان و آرامش به مذاکرات بپردازند.

اما مدتها قبل از هر یک از اینها، من یک بازیگر بودم و همیشه از این واقعیت که یافتن مشاوره حقوقی و تجاری واقعاً مفید بود، ناامید بودم. بسیاری از چیزهایی که یافتم، توصیه‌های عمومی تجاری بود که به صورت نیمه جان برای هنرمندان ترجمه شده بود. به جای اینکه منتظر بمانم تا شخص دیگری راهنماهای حقوقی و تجاری ایجاد کند که به طور خاص برای هنرمندان و دیگر متخصصان خلاق نوشته شده بود، تصمیم گرفتم خودم آنها را ایجاد کنم.

من در Skillshare هستم زیرا می‌خواهم آنچه را که می‌دانم با هرچه بیشتر سازندگان به اشتراک بگذارم. هدف من تقویت جامعه آزادکارهای خلاق با اطمینان از اینکه هر سازنده حقوق خود را می داند و می تواند در صورت بروز تعارض از آنها دفاع کند، تقویت می کند.

وقتی با خودکار قرمز مورد علاقه ام قرارداد نمی خوانم، دوست دارم Star Trek را تماشا کنم، پاپیون درست کنم و بپوشم، با سگم بنشینم و کمیک بخوانم.

تصویر آواتار من توسط کاریکاتوریست مورد علاقه من (و همسرم)، دیلان مکونیس کشیده شده است. www.dylanmeconis.com

دوره های این مدرس:

آموزش قراردادها برای فریلنسرهای خلاق: شرایط پرداخت

Contracts for Creative Freelancers: Payment Terms

"آیا می دانید از چه شرایط پرداختی در قراردادهای خود استفاده کنید تا مطمئن شوید که به موقع دستمزد می گیرید؟ مشتری برای اطمینان از اینکه برای کار اضافی دستمزد دریافت می کنید، مدام اضافه می کند...."


آموزش قراردادها برای فریلنسرهای خلاق: نحوه رفع شرایط بد قرارداد

Contracts for Creative Freelancers: How to Fix Bad Contract Terms

سه زمینه در یک قرارداد وجود دارد که هر فریلنسر خلاق باید قبل از امضا آنها را بررسی و اصلاح کند. آنها سه حوزه ای هستند که بیشترین تأثیر را دارند. ..


آموزش قراردادها برای فریلنسرهای خلاق: آیا باید به صورت استخدامی کار کنید؟

Contracts for Creative Freelancers: Should You Do Work For Hire?

"این درس شماره 2 در یک سری است. وقتی قراردادی می گوید که شما کار خود را به عنوان "کار اجاره ای" انجام می دهید به چه معناست؟ خیلی ساده به این معنی است که شما بدهکار نخواهید شد.