Jose Carvajal

عکاس زیبایی از اسپانیا.

من خوزه کارواخال هستم، عکاس زیبایی، مد و طبیعت بی جان ساکن اسپانیا. من همچنین در حال توسعه مهارت های خود به عنوان یک طراح گرافیک و هنرمند سه بعدی هستم.

شکل‌گیری و آموزش اصلی من در محیط فیلم‌برداری انجام شد و به‌عنوان DoP، گافر و کارگردان فیلم‌های کوتاه، کلیپ‌های ویدئویی و مستند کار کرده‌ام. در سال 2018 بیشتر به صنعت مد علاقه مند شدم و اینکه چگونه می توانید هر چیزی را که می خواهید خلق کنید، و روی عکاسی زیبایی تمرکز کردم زیرا این یک چالش واقعی است که بصری های جدید را روی یک قطعه بسیار کوتاه از یک قاب بسازید.

در حال حاضر در حال بررسی محدودیت‌های فراتر از واقعیت و تصاویر سه‌بعدی هستم، در حالی که به عنوان عکاس و روتوش‌کننده مستقل برای برندهای زیبایی و جواهرات از اسپانیا کار می‌کنم، و همچنین به صورت ماهانه در مجلات منتشر می‌کنم. به زودی به کارگردانی در دنیای فیلم های مد بازخواهم گشت.

کار من به دلیل هماهنگی کامل بین افرادی که با آنها کار می کنم و با آنها ایده های جدید ایجاد می کنم، بر خلاقیت و آراستگی تأکید دارد. کارهای تحریریه من در مجلات مربوطه مانند TUSH، L'Officiel (آرژانتین، برزیل، ویتنام، هند)، Neo2، نایلون، Vanidad یا Vein و برخی دیگر منتشر شده است.

به دنیای من خوش آمدید!

دوره های این مدرس:

آموزش ملزومات عکاسی استودیویی: زیبایی، مد و عکس های بی جان

Studio Photography Essentials: Beauty, Fashion and Still Life Shoots

آیا می خواهید مهارت های عکاسی استودیویی خود را بهبود ببخشید؟ در این کلاس ما تمام جنبه های مرتبط در مورد راه اندازی و نورپردازی برای عکاسی استودیویی را پوشش خواهیم داد. ..