Mojo Obadina

مدرس، مشاور بازرگانی و نویسنده

موجو اوبادینا بیش از 10 سال است که در تجارت بوده است و مشتاق حمایت و رشد کسب و کارهایی مانند شما است - چه برنامه ریزی تجاری، شبکه، بازاریابی، نام تجاری یا حتی داشتن یک مربی مسئولیت پذیر. او از طریق آموزش‌ها، سخنرانی‌ها و برنامه‌های راهنمایی به بیش از 500 کسب‌وکار دست یافته است.

او جوایز مختلفی را برای کار خود به عنوان مشاور/مربی کسب و کار از جمله جوایز اتاق بازرگانی B D 2016 برای رده کسب و کار کوچک دریافت کرده است. او نویسنده کتاب محبوب کسب و کار با عنوان مناسب و راهنمای اتلاف زمان برای مدیریت زمان است که ابزارهای عالی برای عبور شما از اولین مراحل شروع کسب و کار موفق شما هستند - مملو از نکات و منابع عالی برای بهره وری و مدیریت زمان.

موجو در حال حاضر یک مدرس مدعو در دانشگاه Southbank لندن است - مدیریت سازمانی و کارآفرینی را به دانشجویان MBA آموزش می‌دهد، همچنین دوره‌ها/کارگاه‌های آموزشی را برای استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای مستقر آموزش می‌دهد که به آنها در راهنمایی‌های عملی مانند فروش، بازاریابی کمک می‌کند. , توسعه کارآفرینی، برنامه ریزی کسب و کار و مربیگری پاسخگویی.

با به اشتراک گذاشتن عشق خود به همه چیزهایی که توسعه کسب و کار دارد، مشتاقانه منتظر دیدار شما در یکی از دوره های آموزشی خود است :)

www.mosmojo.com

دوره های این مدرس:

آموزش کسب و کار خود را MOJO آزاد کنید! ایجاد چشم انداز کسب و کار شما

Unleash Your Business MOJO! Creating Your Business Vision

چه به تازگی شروع به کار کرده باشید و چه قبلاً سفر تجاری خود را شروع کرده اید، اما راه یا هدف خود را گم کرده اید، این دوره برای کمک به شما طراحی شده است. ..