Dhaval Kalsariya

طراح، یوتیوبر و موسس استودیو Geeks Lab

این پسر متولد 1993 است و از بدو تولد در حال کشتار در زمینه طراحی است. چیزهایی که تمیز، زیبا و منظم به نظر نمی رسند را دوست ندارم. من چیزهای ساده را دوست دارم و باید به راحتی قابل درک باشد.

من چندین برنامه اندرویدی ایجاد کرده ام و بازی های زیادی را بر روی پلتفرم های مختلف طراحی کرده ام.

من آنقدر یوتیوب را دوست داشتم که یک انیمیشن فوق‌العاده ساختم که یک ماه تمام طول کشید و در سال 2014 به عنوان تریلر کانال من پست شد و آنقدر مورد علاقه قرار گرفت که همه چیز را در افترافکت قرار دادم. من همچنین انیمیشن های شخصیت، انیمیشن های توضیح دهنده با کیفیت بالا و غیره را انجام دادم.

بعداً یک شرکت طراحی بازی را تأسیس کردم که در آن بیش از 20 بازی طراحی کردیم و چندین دانش آموز را راهنمایی کردم تا طراحان بازی های درخشانی را انتخاب کنند و حتی یکی از آنها کوررنگ بود.

از آن زمان تاکنون روی انیمیشن‌های گرافیکی متحرک، طراحی اپلیکیشن، طراحی وب UIUX، طراحی استراتژی محتوا و برندسازی تحت نام شرکت Geeks Lab Studios کار کرده‌ام.

بعد از تجربه مدیتیشن ویپاسانا در حال تغییر زندگی، در حال حاضر در حال مطالعه علوم اعصاب هستم تا از طریق رشته طراحی، تغییری در جامعه ایجاد کنم.

برای همه این دستاوردها، می‌خواهم فقط از یک نفر تشکر کنم، از خودم. متشکرم. شب بخیر. امیدوارم خوشحال باشید.

دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن انیمیشن های توضیح دهنده در افتر افکت

Writing Explainer Animations In After Effects

نحوه اجرای یکنواخت انیمیشن توضیح دهنده را از ابتدا بیاموزید. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه انیمیشن توضیح دهنده حرکت از ابتدا ایجاد می شود. شما در هفتم هستید. ..