Christine DiDonato

کریستین دی دوناتو ، بنیانگذار انقلاب کار ، نوآوری در پیشرفت کارمندان و رهبری است. کریستین به عنوان رئیس سابق استعداد شرکت سونی الکترونیک ، شرکت یکی از "25 شرکتی که هزاره ها مایل به کار در سال 2015 هستند" از فوربس ، اشتیاق و تحقیق خود را در زمینه دستیابی ، مربیگری و توسعه جوانترین نسل کارمندان این سازمان متمرکز کرد. برای تبدیل شدن به نسل بعدی رهبران کریستین به عنوان یک متخصص برجسته جهانی در زمینه توسعه رهبر نوظهور ، نیاز به ارائه راه حلهای ملموس و قابل اندازه گیری برای سازمان ها را تشخیص داد. وی برای رهایی مدیران از مجبور کردن 100٪ بار مسئولیت رفع شکاف نسلی ، او AccelerateME ™ ، یک ابزار بازخورد منحصر به فرد را ایجاد کرد که به طور خاص برای متخصصان جوان امروزی طراحی شده است تا بتوانند مالکیت بیشتری نسبت به اقدامات خود در محل کار داشته باشند. کریستین یک مجری ، سخنران و برنامه نویسان فصلی و مترقی است که با مشتریان همکاری می کند تا فراتر از تئوری و دانشگاهیان حرکت کند و راه حل های ملموس در این زمینه قرار دهد که به چالش های نیروی کار جدید ما بپردازد. او به عنوان یک متخصص برجسته در ساعت شناخته می شود
دوره های این مدرس:

آموزش مذاکره در مورد پیشنهاد کار

Negotiating Your Job Offer

پیشنهاد کار را دارید؟ بیاموزید که چگونه می فهمید پیشنهاد شما چه مواردی را پوشش می دهد و هنگام جبران خسارت و مزایای خود هنگام پذیرش شغل جدید مذاکره می کنید.


آموزش مسئولیت شغل خود را به عهده بگیرید

Taking Charge of Your Career

مسئولیت شغل خود را بر عهده بگیرید. بیاموزید اهداف شغلی خود را شناسایی کنید و یک مسیر شغلی انعطاف پذیر ایجاد کنید که با مهارت و اشتیاق منحصر به فرد شما همسو باشد.