Tiffany Songvilay

Tiffany Songvilay یک مشاور مدیریت SharePoint Records و معمار راه حل ها است. او یک متخصص در مدیریت محتوا و سوابق و eDiscovery است و در برقراری ارتباط نحوه استفاده از فناوری برای مدیریت انطباق در چندین سطح یک سازمان بسیار ماهر است. تخصص وی در حال طراحی راه حل های متمرکز مرکز ثبت است که با سایت های همکاری ادغام شده و به یک نوع ترکیبی از نوع محتوا و نگهدارنده محور متکی است. احساسات شخصی او شامل MotoGP ، نوشیدن آبجو ، خواندن ، پخت و پز و صحبت در مورد سیاست رقص است. تیفانی در هیوستون ، تگزاس زندگی می کند. او را در توییتر دنبال کنیدofficeovereasy.
دوره های این مدرس:

آموزش SharePoint 365: گردش کار پیشرفته با Nintex

SharePoint 365: Advanced Workflows with Nintex

نحوه ایجاد فرم های پیشرفته برای SharePoint را با استفاده از فرم های Nintex برای Office 365 کشف کنید. با نحوه پذیرش ، محاسبه و اعتبار سنجی ورودی کاربر آشنا شوید.


آموزش Dynamics 365 برای تیم های فروش

Dynamics 365 for Sales Teams

بیاموزید چگونه از CRM Microsoft Dynamics 365 برای فروش استفاده کنید. با نحوه ردیابی مشتریان ، بازاریابی به سمت سودها و ایجاد گزارش های دقیق برای کل تیم فروش خود آشنا شوید.


آموزش اتوماسیون گردش کار SharePoint: Nintex

SharePoint Workflow Automation: Nintex

بیاموزید که چگونه از Nintex برای ایجاد گردش کار ، افزودن اقدامات و شاخه های گردش کار ، نظارت بر گردش کار و ایجاد فرم استفاده کنید.


آموزش شیرپوینت: مدیریت انطباق

SharePoint: Compliance Management

بیاموزید که چگونه سوابق را در SharePoint مدیریت کنید و از سازگاری بیشتری برخوردار شوید. نحوه ایجاد مخزن متمرکز ، ایمن سازی پرونده های محرمانه ، نگهداری سوابق دادخواهی و موارد دیگر را ببینید.


آموزش ادغام دینامیک 365 با شیرپوینت

Integrating Dynamics 365 with SharePoint

نحوه ایجاد یکپارچه سازی سیستم مدیریت محتوای SharePoint با ابزار مدیریت ارتباط با مشتری Dynamics 365 را برای ایجاد یک راه حل جامع مدیریت کشف کنید.