Mee Mee Ang

مربی رقص طراح رقص

سلام! من می هستم، یک رقصنده شکم از پنانگ، مالزی. من بیش از 12 سال است که به رقص شکم مشغول هستم.

من یک معلم حرفه ای رقص شکم هستم که دوست دارم اشتیاق خود را در مورد رقص با هر کسی که علاقه مند به یادگیری است به اشتراک بگذارم یا فقط می خواهد در این سفر به من بپیوندد. من عضو هیئت داوران مسابقات در سراسر جهان بوده ام. تجربه من در آموزش ساختاری شما را به راحتی و به درستی شروع می کند. من سبک تدریس ساده و آسان را دوست دارم. مهارت هایی که از طریق رقص شکم یاد می گیرم به من به عنوان یک فرد نه تنها از نظر جسمی، بلکه از نظر ذهنی نیز کمک کرده است. امیدوارم از تماشای ویدیوها و یادگیری از آنها لذت ببرید!

کانال های دیگر من را نیز بررسی کنید. من هر دو هفته ویدیوهای تکنیکی یا رقص از جمله تمرینات رقص شکم یا ویدیوهای تمرین ترکیبی را آپلود می کنم که برای تمرینات کم ضربه عالی هستند! برخی از آنها رقص خود من هستند، برخی اقتباس شده از دیگران و برخی دیگر رقص رقصنده های دیگر هستند که الهام بخش من هستند.

همه ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده آنهایی هستند که من واقعاً آنها را دوست دارم و برایم معنی دارند.

اگر دوست دارید من را در حال رقصیدن ببینید یا از برخی از کارهای رقص من لذت ببرید، لطفاً در کانال من مشترک شوید تا مطمئن شوید که هیچ یک از ویدیوها را از دست ندهید!

LOVE به سلامتی همه!

دوره های این مدرس:

آموزش رقص شکم مبتدی پروژه را درست شروع می کند - قسمت اول

Belly Dance Beginner Starts Right Project - Part One

آیا تا به حال به یادگیری یک مهارت رقص جدید فکر کرده اید؟ یا اینکه راهی جایگزین برای ورزش و حرکت بدن خود پیدا کنید؟ آیا دوست دارید رقص شکم را امتحان کنید؟ ..