Irina Galkina

برنامه نویسی آسان.

سلام به همه! نام من ایرینا است و یک برنامه نویس و یک معلم هستم.

یک روز کلمه برنامه نویسی را کشف کردم و اکنون به عنوان یک برنامه نویس با پلتفرم های برنامه نویسی فوق العاده ای مانند جاوا، پردازش، سوئیفت کار می کنم و امیدوارم در آینده تعداد بیشتری از آنها را دریافت کنم!

همچنین من به عنوان معلم در کلاس های آنلاین برنامه نویسی کار می کنم. من واقعاً دوست دارم دانش خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارم و درک چیزهای پیچیده را آسان کنم.

برنامه نویسی حوزه ای است که در آن مهارت های عملی شما بسیار مهم است و به همین دلیل است که کلاس های ساده و مفیدی را برای همه کسانی که می خواهند خود را در برنامه نویسی امتحان کنند ایجاد می کنم.

به عنوان یک معلم و یک برنامه نویس متوجه شدم که بهترین راه برای یادگیری برنامه نویسی این است که از چیزی مفید و آسان و جذاب شروع کنید، چیزی که کدنویسی برای شما جالب خواهد بود.

دوره های این مدرس:

آموزش برنامه نویسی آسان: اولین برنامه خود را برای آیفون ایجاد کنید. قسمت 2.

Easy programming: create your first app for iPhone. Part 2.

ما یک برنامه ساده و مفید برای iOS ایجاد خواهیم کرد - تایمر تخم مرغ. ما از راه اندازی محیط توسعه شروع می کنیم و به برنامه تکمیل شده می رویم. من. ..


آموزش برنامه نویسی آسان: اولین برنامه خود را برای آیفون ایجاد کنید. قسمت 1.

Easy programming: create your first app for iPhone. Part 1.

"ما یک برنامه ساده و مفید برای iOS ایجاد خواهیم کرد - Egg Timer. ما از راه اندازی محیط توسعه شروع می کنیم و به برنامه تکمیل شده می رویم. . .."