Alex Pfeffer

آهنگساز و مربی هنرمند

الکس در سال 1975 در فرانکفورت آم ماین آلمان به دنیا آمد.


در سن دوازده سالگی علاقه زیادی به موسیقی راک و گیتار نشان داد، زمان زیادی را صرف تماشای "Headbanger s Ball" از MTV کرد و سرانجام در سن 14 سالگی تصمیم گرفت اولین گیتار الکتریک خود را بخرد. پس از پنج سال آموزش خصوصی گیتار با استاد گیتار یواخیم روته، الکس اولین گروه خود را ملاقات کرد که در طول زمان آلبوم‌های عکس‌های پوز بیشتری نسبت به کنسرت‌ها یا حتی آهنگ‌ها داشت.

چند سال بعد و در سال 1997 گروه‌های موسیقی، تصمیم گرفت یک سال دیگر با معلم گیتار توماس دیل دوره خصوصی گیتار بگذراند و خود را برای تحصیل در آکادمی موسیقی لس آنجلس آماده کرد. این سخت ترین زمان از نظر موسیقی بود و لذت بخش بودن با معلمانی مانند فرانک گامبال، بیل فاولر، جف ریچمن، جوی باسو، لیندا تیلور، ژان مارک بلکادی و بسیاری دیگر…

الکس در سپتامبر 1998 فارغ التحصیل شد، به آلمان بازگشت و حدود دو سال به عنوان معلم خصوصی گیتار کار کرد و همچنین گیتاریست اصلی گروه راک/پاپ "Reinvented" شد.

پس از برنده شدن در چندین مسابقه موسیقی و گروه، گروه با شرکت ضبط BMG قرارداد امضا کرد، یک آلبوم و چندین تک آهنگ ضبط و منتشر کرد و با گروه هایی مانند Reamonn، Guano Apes، H-Blockx، Glow، LAW در سراسر آلمان تور برگزار کرد. و بسیاری دیگر…

به‌ویژه در طول جلسات ضبط استودیو با گروه، الکس توسط رایانه‌ها، ترتیب‌دهنده‌ها، پلاگین‌ها، کتابخانه‌های نمونه و VSTi برده شد.

… که ابتدا استودیوی خانگی کوچکی بود که آهنگ‌های جدید «Re!nvented» را در زیرزمین الکس ضبط کرد و روی آن کار کرد، بعداً باید به استودیوی پروژه‌اش «سرزمین» تبدیل شود، جایی که او شروع به کار به عنوان آهنگساز و طراح صدا کرد. برای بازی های ویدیویی از زمانی که الکس نه ساله بود به بازی های رایانه ای علاقه داشت و بنابراین تصمیم گرفت «جدی بودن» کار را با سرگرمی و علاقه خود به موسیقی مخلوط کند. نتیجه یک آهنگساز و طراح صدا برای بازی های ویدیویی بود.

اجازه دهید سرگرمی شما به شغل شما تبدیل شود، احتمالاً بهترین چیزی است که می تواند اتفاق بیفتد!

«Re!nvented» در سال 2003 تقسیم شد، الکس به مونیخ نقل مکان کرد و قبلاً روی چند بازی ویدیویی کوچک و همچنین پروژه‌های چند رسانه‌ای دیگر کار کرده بود.

در نهایت، در سال 2005 الکس به Dynamedion، شرکت پیشرو موسیقی و طراحی صدا در آلمان برای بازی‌های ویدیویی پیوست.

در اواخر سال 2005، الکس به هامبورگ، آلمان نقل مکان کرد.

در سال 2009 الکس با فرانک پترسون تهیه کننده آلمانی (سارا برایتمن، آندریا بوچلی، گریگوریان و بسیاری دیگر) آشنا شد و شروع به تنظیم و نوشتن برای او کرد.

در سال‌های بعد، الکس روی بازی‌های ویدیویی برنده جوایز، تریلرهای فیلم و بازی، نمونه‌های نمایشی کتابخانه و بسیاری از پروژه‌های چندرسانه‌ای دیگر کار کرده است.

در سال 2017 الکس شروع به نوشتن موسیقی مجوز و تریلر برای Epic Score در سطح انحصاری کرد.

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد یک ابزار Kontakt از ابتدا

Creating a Kontakt instrument from scratch

در این دوره ما یک کتابخانه نمونه کوچیک KONTAKT را از ابتدا ایجاد خواهیم کرد. اولین کاری که ما انجام خواهیم داد، ایجاد محتوای صوتی است. سپس ما w. ..