Cas Bakker

هنرمند دیجیتال و سنتی

سلام! نام من کاس است و من یک هنرمند دیجیتال از هلند هستم. از زمانی که یادم می آید کمی هنرمند بودم. در کودکی، خیلی نقاشی می‌کشیدم و دوست داشتم چیزی از کاغذ و جعبه‌های دست دوم درست کنم.


علیرغم عشقی که به هنر داشتم، هرگز این علاقه را در تحصیلاتم دنبال نکردم. شروع به تحصیل در رشته طراحی صنعتی کردم. در سال 2017 فارغ التحصیل شدم و به عنوان طراح/مهندس محصول شروع به کار کردم.

فکر می‌کنم هنرمند را در خودم سرکوب کردم و هرگز آن را جدی نگرفتم. در سال 2018 شروع کردم به تلاش واقعی برای انتخاب دوباره نقاشی. به زودی تمام این هنرمندان دیجیتال جالب را کشف کردم و این به من الهام بخش شد تا هنر دیجیتال را نیز خلق کنم.

در چند سال خیلی چیزها یاد گرفتم. من متوجه هستم که هنوز چقدر چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد و این زیبایی همه چیز است. خوشحال می شوم در سفر هنرمند بهتر شدن به من بپیوندید. من سعی خواهم کرد تا آنجا که ممکن است با روند خود معتبر باشم و امیدوارم برخی از شما نیز برای دنبال کردن علایق هنری خود الهام بگیرید!

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی را یاد بگیرید: اصول - همه می توانند هنرمند باشند

Learn to draw: The fundamentals – Everybody can be an artist

با هنرمند دیجیتال کاس باکر شروع به طراحی کنید و اصول هنر را یاد بگیرید. از کنترل مدادتان گرفته تا کاوش در دانش پایه فیگو. ..